Los bericht bekijken
Oud 6 oktober 2016, 18:21   #1
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
HT 14 en 15 november Veldhoven 3000 grafts

AGA lotegenoten,

Ik ben 30 jaar oud en ga nu een HT laten doen van 3000 grafts. Ik ga deze HT laten doen in Veldhoven. Ik gebruik sinds 6 maanden finasteride, daarvoor jarenlang minoxidil gebruik, maar sinds ik fina gebruik ben ik daar mee gekapt. Hopelijk kan ik mijn haar met de HT en deze middelen mijn haar de komende jaren behouden. Het feest gaat 14 en 15 november van start.

Aanvankelijk wilde ik er 2000 laten plaatsen op mijn inhammen en voorkant, maar bij het consult, waar ze een bouwlamp op je hoofd zetten, kwamen we er toch achter dat zone 3 toch ook wel uitgedund is helaas, dit gaan ze er dus ook bijdoen.

Ik vroeg aan ze hoe mijn donorhaar uit zag, volgens hun had ik veel haar op de cm2, dus dat zou een voordeeltje kunnen zijn + donker, redelijk dik en krullend.
Een beetje vergelijkbaar met Rico86 en morgulsblade, voor diegenen die hen volgen.
Veel hangt ook wel af of ze veel 2tjes en 3 tjes eruit kunnen halen, dus laten we hopen van wel.

De inhammen en voorkant zullen ze 45cm2 dikte doen, daarachter 35cm en dan steeds aflopend minder naar de achterkant toe.

Het geintje gaat me 7000 euro kosten, maar goed alles voor de dames he haha.

Als jullie vragen hebben mag je me ook een PB sturen.

P.S. Ik heb een aantal dagen geleden al een discussie geopend hierover, maar die werd helaas vervuild met allerlei berichten over hoe het er in Turkije aan toegaat, helaas dus nu weer een nieuwe geopend, so please hou het een klein beetje on topic.

Mijn volgende update zal ik doen als mijn hoofd een slagveld is.

Groetjessss

Laatst gewijzigd door chelie; 7 oktober 2016 om 10:02
chelie is offline   Met citaat reageren