Los bericht bekijken
Oud 17 mei 2020, 23:59   #29
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
@inesmoll: waarom er bij iemand 3.900 grafts zijn geoogst weet ik niet. Het oogsten van de grafts gaat ook niet bij iedereen even gemakkelijk. Soms zit het tempo er misschien lekker in en behalen ze hogere aantallen, andere keer lastiger en behalen ze lagere aantallen.

Elk verhaal heeft twee kanten. Zoals gezegd heeft de topic-starter hier zijn kant v/h verhaal gedaan en is het verhaal niet eens compleet. Niemand kan over deze kwestie goed oordelen. Als je een HT laat doen moet je je ook sterk afvragen of je eigen verwachting wel écht realistisch is. En als je verwachting dan niet overeenkomt met de behaalde resultaten: ligt dit dan aan de kliniek? Of is je verwachting niet juist? Allemaal vragen die je jezelf kunt stellen. Iedereen is altijd heilig overtuigd van zijn/haar eigen gelijk. Echter is dat niet altijd gebaseerd op de feiten.

Kliniek Veldhoven heeft veel meer positieve reviews dan negatief. Of er iets veranderd is bij de kliniek, ik zou het echt niet weten. Zelfs de beste bedrijven hebben ontevreden klanten. Een kok kan immers niet voor alle monden koken. Maar of die ontevredenheid terecht is, is de vraag en nogmaals zonder foto’s en feiten kan niemand hier eens een oordeel over vellen

De arts die daar werkt heeft mij te kennen gegeven dat zij zelf alleen tekent. En dat ze het werk aan de assistenten over laat zoals gaatjes maken, boren en grafts weg halen en grafts weer op de positie plaatsen. En als het tot eind resultaat neerkomt is de arts verantwoordelijk voor de resultaat. Kreeg zo'n vaag mailtje van veldhoven kliniek. En dat dit vrij normaal is in allee klinieken in Nederland.
roel2000 is offline