Los bericht bekijken
Oud 27 juli 2006, 07:25   #4
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aardappelsla
Ik ben ondertussen naar de huisdokter en naar de haarkliniek (Leuven) geweest.
Mijn ijzer/ferritine en hormonen hebben normale waardes, dus de huisdokter had me doorgestuurd naar de haarkliniek omdat zij mij niet verder kon helpen.
Daar hebben ze haren achter op mijn hoofd en bovenop mijn hoofd uitgetrokken om onder de microscoop te kunnen bekijken (aaauw ! ze had me wel mogen verwittigen dat het er zoveel zouden zijn, ik dacht een paar haartjes...). Bovenop mijn hoofd vallen mijn haren iets meer uit dan achteraan, wat dus toch wijst op een hormonale gevoeligheid. Nu stelde ze voor om terug met minoxidil te beginnen (gedurende de rest van mijn leven...help! daar heb ik eigelijk echt geen zin in), en eventueel aanvullend terug beginnen met de pil (liefst Diane, eventueel Yasmine). Nu ben ik aan het twijfelen over die pil. Wat zouden jullie doen? Zouden jullie beginnen met de Diane/Yasmine, want ik heb hier ook al veel negatieve ervaringen gelezen over de Diane?
Bedankt!
Of je de diane/yasmin wil gaan gebruiken is een heel persoonlijke keuze....
De diane heeft mij juist lange tijd goed geholpen, maar dit geldt niet voor iedereen hier dat heb ik ook wel gelezen..
Je kunt het uiteindelijk alleen proefondervindelijk zelf vaststellen of diane/yasmin al dan niet aangevuld met minoxidil voor jou een goed regime is.
Sterkte met je keuze
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren