Los bericht bekijken
Oud 27 november 2003, 19:26   #6
WendyZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2003
Berichten: 41
He Anjo!

De lotion die ik gebruik heet Diprosone. Ik ben nu 2 weken bezig en nog geen resultaat. Verleden week was m'n haaruitval wel wat minder maar zondag was het weer onwijs erg dus er is geen pijl op te trekken...
Ik heb sinds anderhalf jaar AA en zit nu in m'n tweede aanval. Bij de eerste was heel de onderkant van m'n haar weg en m'n ene wenkbrauw maar het was op zich geen ramp omdat ik lang dik haar heb (had) en het goed kon camoufleren. Dat haar is op een klein plekje na en m'n wenkbrauw weer helemaal aangegroeid!
Nu heb ik helaas kale plekken achter m'n oren en een hele grote kale plek bovenop m'n hoofd die gestaag uitbreidt. Ik ben nu langzamerhand aan het kijken voor een haarstukje of pruik want ik kan het zo goed als niet meer verbergen..
Hoelang heb jij het al? En ben je tevreden over je pruik? Zo ja, waar heb je 'm laten maken? En is ie echt of synthetisch?
Ik hoop voor je dat je wenkbrauwen niet helemaal zullen uitvallen. Anders zou ik een wenkbrauwpotloodje bij de Hema kopen: daar zit ook een borsteltje aan het uiteinde aan zodat je het lijntje wat kan uitvagen zodat het natuurlijker lijkt.

Heel veel groetjes en hopelijk tot mails!
Wendy
WendyZ is offline   Met citaat reageren