Los bericht bekijken
Oud 6 december 2003, 17:31   #7
Anjo
HaarWeb lid
 
Anjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 214
Hoi Wendy,

Door die goedheiligman weinig tijd gehad om ff te mailen. Jammer dat de lotion nog niet aanslaat. Ik doe nu dus ff niks. Mijn wenkbrauw gaat er steeds meer vandoor. jammer maar ja, er zijn ergere dingen in het leven.

Ik heb het al vanaf m'n tiende, maar toen een klein plekje, grote plek en toen echt jaren lang nergens last van gehad. Zelfs stekels gehad. Ergens rond mijn 25e heb ik het laten groeien en ik had een verschrikkelijke bos dik mooi krullend haar (zei zij weemoedig). Vorig jaar rond deze tijd had ik twee plekjes boven mijn oren, toen is in een paar maanden echt alles verdwenen en rond de zomer mijn pruik aangeschaft.

Ik ben tevreden met mijn (eerste) pruik. Het is een synthetische, maar gemaakt uit verschillende pruiken. Ik heb hem gekocht bij Petra van der Laar in Hekelingen. Zij maakt hem op maat en trekt pruiken 'gewoon' uit elkaar. Ik heb heel lang gezocht... allerlei zaken afgegaan, video meegenomen en passen maar! Nu ben ik er blij mee, iedereen vindt dat het echt bij me past en ik heb een kort, koperkleurig punkie koppie. Het blijft echter kriebelen en thuis gooi ik hem echt af.. voor de kou loop ik dan thuis soms weer met een piratendoekje op..

Hoe gaat het nu met jou? Ben je al op zoek naar een stukje/pruik?

Gezellig weekend!

Groetjes,

Anjo

Anjo is offline   Met citaat reageren