Los bericht bekijken
Oud 28 april 2006, 20:25   #26
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Angry Oude transhairoplichting dient te verdwijnen!

Zou het toch wel goed aangeziene imago van Men's Health niet lijden onder de oplichtingspraktijken van Transhair uit Vlijmen! Zouden zij daar op de hoogte zijn van een advertentie in hun blad van wel een gehele pagina waarin een foto staat(geloof mij maar dat er vooral op deze foto gescoord wordt in Vlijmen!) van een al overleden haarpatient met HT waarbij bij het maken van deze foto Dhr. Egon Mehlig(op transhair.nl genoemd Dhr. Egon!) was voorzien van een blijvende hoofdhuidtattoo, haarverdichtingspray en valse belichting! Ik denk het van niet, maar die kwakzalver van een Ids Boersma weet het wel hoor(!) en is een zogenoemde haarexpert voor het op dit moment nog wel goed aangeziene blad! Ben het zat en ga nu eens goed gasgeven tegen alle oude transhairkoppen(1993 brochure!), ik zou ze er maar snel afhalen, je bent nu gewaarschuwd hoor! Overigens is deze meneer Egon Mehlig ook nog eens 2 keer behandeld(3400 grafts) door Dr. Villnow(destijds nog leidinggevende arts bij Transhair BRD '92-'96, maar sinds 1996 zelfstandig geworden met Erwin Kettmann onder de naam Laser Aesthetic), nou als ik zo reclame moest maken voor mijn instituut in Vlijmen, kun je echt niet anders of beter..

Mvg Dr. medhair
GOOD aGING
hairobservator is offline   Met citaat reageren