Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2020, 09:54   #14
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
En als ik naar jouw fotos kijken dan heb je voor je inhammen niet meer dan 1200 nodig. Eventueel zelfs minder (rond de 1000) als je goede grafts hebt (meerhaars). Maar als je aziatisch bent (sorry als dit niet zo is) dan heb je vaak meer eentjes en tweetjes.

Voor je kruin moet je het zo zien. Het is een cirkel. Dus de omtrek is pi x r². Dit is de fout die velen maken (inclusief onevaren artsen die je behandelen). Heb je een kruin met een straal van 3 cm dan is het oppervlak grofweg 28 cm². Is de straal 4cm² dan is het oppervlak al bijna verdubbel, namelijk 50cm².

Ik vind 3000 grafts al heel overdreven en als er nog eens 500 bij komen vraag ik me echt af hoe ze zoveel grafts willen plaatsen tussen jouw bestaande haren zonder deze te beschadigen.

Hou er ook rekening mee dat je kruin ook kan toenemen. Wil je dus nu wel al je kruin laten behandelen? Of doe je dit nu meer omdat je het aangeboden krijgt in de verkoop van 3000 grafts.

Ik zou nu alleen de imhammen corrigeren en eventueel de forelock. En de kruin laten. En als je toch de kruin wilt meepakken wordt het toch lastig om het ertussen te plaatsen. Doen ze dit met de dhi methode, dan is het wel makkelijker voor HEN om zo te werken. Maar de kans op schade van bestaande haren blijft even groot.

Het wordt gewoon eens tijd dat klinieken stoppen met bullshit verkopen aan onzekere klanten.
Binum is offline   Met citaat reageren