Discussie: Naar de psycholoog?
Los bericht bekijken
Oud 12 november 2005, 10:10   #16
Natascha24
HaarWeb lid
 
Natascha24's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Locatie: Belgium
Berichten: 86
Jooltje

Dag Jooltje!

Ik denk dat je ergens wel gelijk hebt hoor. Ik heb me een beetje laten overdonderen door Luc. Ik dacht dat we gingen bespreken wat de mogelijkheden waren met mijn haar, hoe zo'n haarstukjes eruit zien, enzovoorts. Maar toen Luc onmiddellijk zei dat dat bij mij nog helemaal niet nodig was, zat ik een beetje met mijn mond vol tanden. Ik had helemaal niet verwacht dat hij dat ging zeggen. En gezien ik niet zo'n mondig persoon ben, was ik weer buiten voor ik het goed en wel besefte, zonder de info waar ik eigenlijk voor gekomen was. En dat heb ik alleen aan mezelf te danken. Ik moest maar m'n mond open gedaan hebben! Maar ik durfde niet.

Over het knippen van mijn haar heb ik in de tussentijd al een beslissing genomen: niemand komt aan mijn lange lokken! Ik zou me alleen maar onzekerder voelen. Met een volledig nieuw kapsel wordt de aandacht van de mensen juist naar mijn hoofd toegetrokken en dat is net hetgene dat ik zoveel mogelijk probeer te vermijden! Ik draag m'n haar trouwens in een staart, dus voor het volume hoef ik het ook niet te doen.

Moet jij trouwens nog lang wachten op je haarstukje Jooltje?

Groetjes
Natascha
__________________
Regime:
2 x daags minoxidil 5 % (sinds november 2005)
visarome van La Biosthetique + ampules (sinds 10 november 2005)
Rooscure 3 à 4 x per week (sinds november 2005)
af en toe Toppik (sinds oktober 2005)
Cystine B6 met zink (sinds december 2005)
Ijzer (sinds december 2005)


Gestopt:
minoxidil 3,75 %


In de toekomst?
Diane-35
Spiro
Finasteride???
Natascha24 is offline   Met citaat reageren