Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2011, 17:25   #2
lenora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2011
Berichten: 104
Tja...lastig verhaal. Ik heb ook geen idee hoe/wat er allemaal bij jou aan de hand is, maar ik herken wel een groot aantal klachten.

Vorig jaar begon mijn haar ineens uit te vallen en bleek ik een soort harde plekken/korsten op mijn hoofd te hebben. (de plakkerige zachte plek die jij beschrijft, die uiteindelijk hard is geworden heb ik overigens nooit gehad) Met oa Topicorte heb ik deze plekken los kunnen weken, met als gevolg dat er soms stukken van mijn hoofdhuid afkwamen met plukjes haar er aan. De plekken waren superhardnekkig en er was bijna niet tegenop te smeren. Elke keer als mijn hoofdhuid weer rustig was, kwamen de plekken weer terug in een razend tempo. Dat gevoel wat jij hebt van 'woekeren onder je hoofdhuid' had ik ook. Net als het bonzend pijngevoel op je hoofd. Jeuk heb ik ook nooit gehad.

Wat het meisje je vertelde over dode hoofdhuid door Topicorte..nooit van gehoord Nou dan ben ik zeker wel de pineut want ik heb inmiddels 2 bussen leeggesmeerd. Ik heb ook wel een aantal plekken op mijn kruin waar het gevoel wat minder is, maarja dat neem ik maar voor lief zolang ik mijn haar kan behouden. Het enige middel wat ik nu nog gebruik is Dermolin-shampoo. Dit is een milde shampoo voor mensen met een gevoelige hoofdhuid.

Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor antibioticakuur je hebt gehad en hoe jouw plekken er (qua kleur en dikte) uitzien.

Sterkte/succes iig
lenora is offline   Met citaat reageren