Los bericht bekijken
Oud 28 oktober 2020, 21:52   #98
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inham123 Bekijk bericht
Het haar bij mij is in een rechte lijn gezet zoals bij een neger en er zitten geen golfjes in. Dit is bij de eerste en tweede behandeling gebeurd en ik had voor de tweede behandeling nog duidelijk gemaakt dat ik blank ben en dat bij blanke mensen er wat golfjes en driehoekjes in de haar zitten. Dit wordt micro-irregulariteit genoemd.


Ik had nogmaals twee emails gestuurd om dit duidelijk te maken en om te vragen of ze wat voorbeelden hadden van haarlijnen die ze gezet hadden waar bij de haarlijn niet in een rechte lijn geplaatst zijn maar daar heb ik nog ook niet antwoord op gehad. Ik had er ook over gebeld en toen zou ik teruggebeld worden maar dat is ook niet gebeurd. Ik had toen ook een aantal voorbeelden van andere klinieken doorgestuurd en er hiervan een aantal geselecteerd. Maar nog steeds geen reactie.


Ik wil niet dat ze weer een derde keer een onnatuurlijke rechte/strakke haarlijn plaatsen dus het zou fijn zijn als ze hierop antwoorden. Ik ga volgende week maar weer emailen en bellen.
Ik denk dat je geen herbehandeling nodig hebt, maar psychische behandeling. Je bent echt een beetje de weg kwijt lijkt me.
Mikeye is offline