Los bericht bekijken
Oud 29 oktober 2020, 19:31   #99
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Ik had gebeld en na 5 keren bellen heb ik eindelijk antwoord gehad op mijn vraag of ze een paar voorbeelden van haarlijnen kunnen doorsturen met kleine golfjes en driehoekjes erin ipv van een lijnrechte haarlijn maar dat kon niet blijkbaar en ik most langskomen ofzo iets?


Ik heb maar weer een email gestuurd (4de email) om te vragen of ze toch via email een paar foto's van voorbeelden kunnen sturen. Want het is nu de 2de keer geweest dat op het oppervlakte dat ze haar gezet hebben het lijnrecht loopt.


Het is ook de tweede keer dat ze de verkeerde dichtheid gezet hebben, minder oppervlakte dan afgesproken, verkeerde haarlijn en assymetrische haarlijn.


Vrijwel alles lukt ze niet. Bij de 2de behandeling waren er twee medewerkers aanwezig en die waren met elkaar aan het vechten of de getekende haarlijn wel recht is, toen ik zei dat ze een linieaal konden gebruiken dan hoefte dat niet.


Dit terwijl ik duidelijk voor de tweede behandeling via email een voorbeeld van mijn haarlijn gestuurd had (dezelfde haarlijn zonder inhammen, gewoon een foto van voordat ik last kreeg van kaalheid) en ook duidelijk aangaf dat ik een featheringpatroon met 0,2cm diepte wou.


Ongelovelijk wat een gedoe.
inham123 is offline