Los bericht bekijken
Oud 29 maart 2021, 20:19   #6
Mazomenoz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Ik heb geen idee hoe foto's posten hier werkt, maar als je de foto's bewerkt en rechtop zet en opnieuw opslaat en daarna uploadt, dan moet het vast goed komen.

Ik ben vandaag behandeld en vond het wel heftiger/zwaarder dan ik had gedacht. Het verschilt van persoon tot persoon. De verdovingsprikjes vond ik ook 'pijnlijk' en tijdens de behandeling werd er bij verdoofd, omdat ik tegen de grenzen van het donorgebied het boortje voelde.

Het oogsten van 1650 grafts duurde 2,5 uur, de lunchpauze een half uur, het prikken van de gaatjes een goed uur en het planten van de grafts 2 uur. In totaal ben ik van 08:30 uur tot 15:30 uur onder behandeling geweest.

Ook ik roem de gastvrijheid en de vriendelijkheid van het hele team, de dokter en de twee assistentes. Ik heb me echt vermaakt de hele dag. Ik kon Netflix kijken niet opbrengen, vond het te intensief. Heb het bij een muziekje gehouden en wat praten ondertussen.

Nu elk half uur sprayen en dan langzaam opmaken om te gaan slapen, ben bekaf na deze dag.

Maar als ik naar het behandelde gebied kijk, ben ik nu al ontzettend blij met het resultaat. De haarlijn is zoveel beter zichtbaar na de behandeling dan de stippellijn tijdens het consult en in de ochtend voor de behandeling.

Ben voor nu iig een blij mens!

Bedankt voor je foto van 3 dagen na de behandeling, weet nu wat me te wachten staat. :-)

Mijn foto is een paar uur na de behandeling en een foto 4 maanden geleden tijdens het intakegesprek.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2021-03-29 at 18.42.35.jpg‎ (141,3 KB, 723x gelezen)
Bestandstype: jpg 2020-11-20 14.24.06.jpg‎ (141,2 KB, 661x gelezen)

Laatst gewijzigd door Mazomenoz; 29 maart 2021 om 20:40
Mazomenoz is offline   Met citaat reageren