Los bericht bekijken
Oud 30 maart 2021, 01:28   #10
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mazomenoz Bekijk bericht
Weer leuk om je foto van vandaag te te zien! Genezen gaat redelijk snel gelukkig.

Het donorgebied is wel wat strakker geschoren bij mij vanmorgen, aan de voorkant is niets weggehaald. Dat was niet eens zozeer een vraag van mij, maar ik vind het wel erg fijn dat het niet weg is. Of het van invloed is geweest op de werking van de verdoving, dat geloof ik niet zo. Mijn hoofdhuid is dun werd gezegd, mijn grafts lieten zich niet gemakkelijk oogsten, iedere graft werkte wat tegen en de doorbloeding is hoog. Dat alles bij elkaar leverde op dat er af en toe een spuitje extra gegeven moest worden.

Ga nu maar eens de uitgebreide handleidingen lezen, dat heb ik niet gedaan en moet wel gebeuren.

Tot de volgende update. :-D
Ah dat klinkt logisch. Bij mij zeiden ze dat m'n haar echt extreem makkelijk was. Kaarsrecht (grappig want als t langer is krult t enorm) en donker waardoor t makkelijk te zien is. Net donor voor de 2e keer gewassen en je ziet er steeds minder van. Zal over 2 dagen (1 week post-op) weer foto's posten. Succes met je herstel!
Ssg92 is offline   Met citaat reageren