Los bericht bekijken
Oud 28 januari 2010, 10:02   #60
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basjeva Bekijk bericht
Hallo ik ben nu 28 en al ruim 8 jaar problemen met mijn hoofdhuid en haaruitval. Nu heel grote inhammen en kalende kruin, eerlijk gezegd weet ik me geen raad.
Milimeteren is geen optie aangezien ik problemen heb met mijn hoofdhuid, groot voorhoofd heb en het me dus ook niet staat.
Dan zou er één oplossing overblijven maar ben bang dat het een bodemloze put wordt: haarimplanteren.

Ben ook nog single en je merkt dat mensen naar je haar kijken, ook de vrouwen, soms krijg je opmerkingen welke ook niet bepaald een hart onder de riem steken.

Ik probeer optimistisch te blijven maar eigenlijk lukt dat al jaren niet omdat die haren me gewoon niet lekker zitten en het wordt steeds erger.
Psychiator? kan me niet voorstellen dat hij/zij wat oplost, haren worden in alk geval niet meer. Overigens denk ik dan alle kalende mensen hier wel last van hebben de één alleen wat meer dan de ander.

gr
Een psychiater kan natuurlijk niet je haren terug laten komen, maar kan je er wel bij helpen om er wat luchtiger mee om te gaan, zo lang je maar heel open tegen hem/haar bent!
Ambo is offline   Met citaat reageren