Discussie: lipoxome
Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2006, 00:25   #6
agnosta
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2006
Berichten: 4
Beste Cees,
Nou ik krijg de indruk dat er dik verdiend wordt aan de wanhoop van veel vrouwen...
Ik heb € 77.50 betaald voor een flesje. De behandelaarster had zelfs nooit van Lipoxome gehoord dus ik volg de gebruiksaanwijzing op de folder die exact hezelfde is als die op de link die je me gaf. Elke ochtend en avond zoals ik al schreef, wrijf ik voorzichtig 8 keer Lipoxome op mijn kin en bovenlip. En laat het er tussendoor elke keer eerst drogen. Ik heb het nog helemaal niet gehad over resultaat, dus wel goed lezen.
Ik heb gezegd dat ik weer opnieuwe begin, maar dit keer na eerst met Lipoxome gesmeerd te hebben, want sprayen doet dit flesje niet. Wat ik schreef was, dat de haartjes wit zijn en wit blijven, ook na weken van smeren met Lipoxome. Zelfs de haarwortels zijn en blijven wit.
Dus, ergo, geen pigment vorming, lijkt mij zo. En hoe denigrerend om te praten over "zelfs een oma van 65". Het gaat toch om grijs haar? Dan ben je geen 20 meer en dat oma kan nogal neerbuigend overkomen al zul je dat vast niet zo bedoelen.
Graag toch commentaar..

Agnosta
agnosta is offline   Met citaat reageren