Los bericht bekijken
Oud 17 mei 2006, 13:55   #13
musse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2006
Berichten: 50
Halokes,

Bedankt voor te reageren, zo heb ik een idee van wat er te wachten staat, heb heel veel steun van mijn ma ook van ja gemoet het u niet aantrekken tzijn al slechtere dingen in de wereld. Maar toch had toch liever een mooi koppeke had tzal voor binnen paar maanden zijn. Mijn huisdokter zegd ook van trek het u niet aan na uw zwangerschap gaan we er werk van maken zeg ok.

Kzie heel veel gelijkenissen betreft ook de vingers dat doet verschrikkellijk pijn ik heb zo'n knobbel staan langs de buitenkant zie je het niet maar als je er over wrijfd dan doet het er mij aan denken van te trekken ook al van alles geprobeerd lakers, nagellak voor mij is de enige oplossing elke maand mijn haren goed kort laten zetten, zo geef je je haren de kans om terug te groeien allee bij mij toch. Momenteel staat het langs de dunne kant terug. Ik ga zo graag naar concerten(ben ne grote fan van Rammstein) en ik zou zo graag ne keer gaan zonder pet op, gekunt u zo niet kleden ook gemoet altijd rekening houden met uw pet. Maar ja we zullen wel zien zeker wat de toekomst brengt.

Groeten Musse, An en ne Rammsteinfan
musse is offline   Met citaat reageren