Los bericht bekijken
Oud 2 december 2016, 08:44   #9
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Ja, Astrid en de anderen, dat gevoel herken ik eigenlijk heel goed. Het klinkt raar. Echt haar lijkt de 'heilige graal' van het haarwerk en dat wilde ik dus absoluut hebben. Maar ook bij mij past synthetisch uiteindelijk beter. Echt haar is bewerkelijk, nou ja, zoals echt haar, je moet er iets aan doen wil het elke keer goed zitten. Dat geldt natuurlijk minder voor een lang (steil) kapsel, dat zit altijd wel goed. Maar bij mijn bob moet je het echt wel in model brengen. Dat deed ik niet, want ik ben een 'snel klaar en weer door'-type, dus zat het nooit zoals ik had gehoopt. Ook al voelt het haar aan je handen nog zo fijn aan, dan wordt het hem toch niet.

Mijn synthetische pruikjes zijn zo'n gemak, ik kan er echt helemaal blij van worden. Binnen de minuut zie je er prima uit, er zijn er zelfs die ik zonder spiegel kan opzetten! Zoals ik ze gebruik (vooral voor werk) is dat ideaal. Ik heb wel mijn werkkleding er een beetje op aangepast, want het gevoel dat mijn kraag (van een jasje) tegen de onderkant van de pruik duwt vind ik vervelend, en dan ga ik krom lopen en krijg een stijve nek. Geen kragen en revers dus, maar mooie truien en jasje zonder kraag. Wat mij betreft geen probleem.
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren