Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2020, 13:28   #59
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prekii Bekijk bericht
Hé dag iedereen!

Het is weer een tijdje geleden en ik wil me daarvoor excuseren. Sinds men haren er weer helemaal door zijn gekomen ben ik er totaal niet meer mee bezig. Goed nieuws, toch?

Ondertussen heb ik ook een micro pigmentatie laten uitvoeren om het toch nog wat voller te doen lijken. Hier en daar merk je wel dat op de kruin en op het bovenhoofd niet volledig toe is. Achja, in principe zou ik dan nog 1x een behandeling moeten laten doen maar ik kijk even hoe ik me er bij voel. Voorlopig ben ik enorm blij met het resultaat en zonder Esteworld was ik nu kaal of blut door een andere kliniek Het donor gebied lekker kort en boven wat langer, ideale look en niemand merkt er iets van. Het ziet er zelf beter uit dan ooit tevoren.

Eerst en vooral wil ik Esteworld en Hidde enorm bedanken voor de maandenlange begeleiding en de kwaliteit dat hun bieden. Ik snap dat het voor vele moeilijk is om een keuze te nemen maar Esteworld is echt wereldklasse!

Hier onder nog even foto's van nu... Veel succes iedereen met de keuze en laat maar weten of ik iets voor je kan betekenen met je keuze!
Goed resultaat, happy mee zijn! Heb je een foto van je donor, kortgeschoren, eventueel welke stand geschoren vermelden? (Foto’s vertekenen vaak)
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren