Los bericht bekijken
Oud 30 april 2010, 22:42   #48
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink

ik zal eens kijken

jongens morgen post ik updatefotos , ik heb al meerdere pm's gekregen hoe het nu ermee zit

ik heb met een verhuis gezeten , redelijk voor wat zaken moeten afstanden rijden, werken , ik doe die p90x trainingen , tegen dat ik opgefrist ben en gegeten mag ik terug al gaan werken, drukke weken gehad dus
maar morgen post ik hier wat updatefotos...

en gisteren heb ik naar antwerpen geweest voor die medische pigmentatie op mijn scar , die dame zei dat mijn lidteken het mooiste was dat ze al gezien heeft , ze
had al heel wat andere lidtekens gezien van fut zei ze.... nu heeft ze een test gedaan op een hoekje van de scar , dit om te zien dat de kleur mooi pakt op de huid zeg maar
ik heb een dikke huid zei ze ze moest er redelijk wat moeite voor doen , ook deed het erg veel pijn vond ik , dus dat belooft als ze 3 juni mijn hele scar gaat doen , haar tarief was
200 euro per uur , en voor de test dat nu gedaan was , was ik 75 euro kwijt , voor materiaal enz...
nu moest ik enkel nog bekijken hoe kort ik mijn haar zou scheren, want die hairstrokes worden op formaat van mijn haartjes gemaakt, ik ga voor 4 - 5 mm , korter zeker nooit...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 30 april 2010 om 22:57
wesley1982 is offline   Met citaat reageren