Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2017, 01:34   #8
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
wow. wat een emotioneel verhaal. Je zal moeten wachten tot het stabiliseert als het dat ooit doet... probeer niet voor je 30 te beginnen aan een HT...

Betreft dat gespierd bovenlichaam... dat is een redelijk typische tegenreactie van een kleine of kale man... als jij je daardoor weer beter voelt moet je dat doen maar onthou dat vee vrouwen er eerder op afknappen dan dat ze het aantrekkelijk vinden... je zou verstelt staan... Het type vrouw dat valt voor een gespierde man is eerder oppervlakkig ingesteld en dat soort zou ik niet willen aantrekken gezien hun klassiek kritische houding in het algemeen. Fin, het is mijn mening maar.

Probeer stabilisatie door anti DHT middelen, een BESCHEIDEN eerste HT bij een Turkse kliniek op je 24-25, werk met toppik desnoods en werk aan je persoonlijkheid: neem cursussen zoals improvisatie, toneel, etc om je zekerder te voelen.

Introvert zijn is veel erger dan kaal zijn...vrouwen kijken echt niet zo naar kaalheid, ze knappen veel harder af op introverte types.

Ik heb het geluk gehad tot mijn 35 om een redelijke bos te hebben gehad maar geloof me, ze gaan voor personality en humor.
__________________
Pro'capil Hair lotion en shampoo sinds 07/2016
HT 2100 grafts - Esteworld - 07/2016
Alline Procaps - sinds 2014
Vitaminen, MSM, 3x per week running en 2x per week seks, arganolie 1x per week.
TraderOne is offline   Met citaat reageren