Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2008, 20:43   #64
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dalai Bekijk bericht
Ik ben vandaag naar de huisarts gegaan en hij deelde mij mede dat de kans voor erectieproblemen groot zijn.

Die minox waar kan je dat kopen en wat doet het met je ?
Het hangt er vanaf wat je groot noemt. Volgens statistieken heeft minder dan 2% aanwijsbaar dit soort bijwerkingen. 1 op de 50.

Je kunt pech hebben, maar persoonlijk noem ik zo'n kans niet groot. Voor erectieproblemen heb je geen finasteride nodig, veel meer dan 1 op de 50 mannen heeft er sowieso last van

Edit: volgens deze site zelfs 1 op de 3. Dus zelfs als je finasteride slikt en op een gegeven moment last ondervindt, dan is de kans dat het ergens anders door komt dan door de finasteride 15 keer groter ... natuurlijk geldt dit niet als het meteen optreedt. Dan is het echt slecht of geeft de gedachte alleen al je te veel stress ...

Wat ik altijd doe als ik naar een product zoek is www. ervoor zetten en .nl of .com erachter. Dat werkt ook voor minoxidil. Twee -voor zover ik kan inschatten- goedkope en goede adressen. Maar het schijnt nog goedkoper te kunnen op Ebay.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 29 juli 2008 om 20:49
AnthonieH is offline   Met citaat reageren