Discussie: Boldie wil haar!
Los bericht bekijken
Oud 28 januari 2013, 15:11   #11
Haartransplant
HaarWeb lid
 
Haartransplant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 109
Geslacht:
Inschatting maken via foto's.

Beste SHDRS,

Jammer dat onze antwoorden voor u niet overtuigend waren. Toch wil ik e.e.a. graag nog even toelichten.

Een schatting maken aan de hand van een foto is niet altijd makkelijk. Als iemand zijn haar lang draagt, wordt een schatting nog moeilijker. In plaats van 'een slag in de rondte' te doen, geven we daarom aan dat een nauwkeurige schatting niet mogelijk is. Dat lijkt me wel zo eerlijk. Aangezien u zelf kwam met een aantal van 2700 grafts, hebben we daar de prijs voor gegeven. (Gewoon de prijs die ook op onze website is te vinden, 1 euro per graft).

Sommige mensen gaan zonder het maken van een foto's. Anderen na een telefonisch gesprek en weer anderen na een consult. We willen zeker niemand 'de vlieger opduwen'.

We bieden de mogelijkheid om thuis bij iemand af te spreken. Iemand die zelf een haartransplantatie heeft ondergaan. Dan is er in alle rust en in een ontspannen setting de mogelijkheid om vragen te stellen, resultaten te zien en mogelijkheden te bespreken. Onze ervaring is dat veel mensen zo'n gesprek zeer op prijs stellen. Verder is het mogelijk via Skype met de dokter te spreken en zo een advies te krijgen. Een kantoor heeft volgens ons geen meerwaarde (de arts is immers in Turkije).

Ik begrijp dat het uitzoeken van de kwaliteit lastig is. Dat geldt voor Nederlandse klinieken, maar ook voor buitenlandse klinieken. Dit forum is een prima plek om uw vragen te stellen. Maar indien u een haartransplantatie overweegt, lijkt het mij zinvol om uw vragen telefonisch aan een medewerker of tijdens een consult te stellen. Dan krijgt u volgens mij een goede indruk van de kliniek. Een andere insteek is om naar referenties te vragen, mensen die al een behandeling hebben ondergaan. Ook dat is allemaal bij ons mogelijk.

U bent duidelijk iemand die goed voorbereid wil zijn, voordat hij een beslissing neemt. Dat lijkt me persoonlijk heel verstandig. Maar lang niet iedereen is zo. Anderen zijn meer impulsief en willen direct een afspraak maken voor een behandeling (volgende week). Als wij vragen krijgen (prijs 2700 grafts) dan proberen we die snel en duidelijk te beantwoorden. Dat is niet om mensen het vliegtuig in te praten, maar gewoon om antwoord te geven op de vraag.

Ik hoop zo de reden van ons antwoord voldoende te hebben toegelicht.

Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

A. Bouman.

[moderator edit: ongewenste reclame verwijderd]

Laatst gewijzigd door Webmaster; 22 februari 2013 om 09:17
Haartransplant is offline   Met citaat reageren