Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2016, 21:22   #49
Inhammer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2014
Berichten: 46
Geslacht:
hallo allemaal,

We zijn nu 10 maanden en 4 dagen verder.
Ik heb een tijd niks laten horen, eigenlijk omdat ik totaal niet meer bezig ben met mijn haar. (alleen welk kapsel ik nu ga proberen)
Ik zal nu en in december een update plaatsten om lotgenoten te laten zien dat het ook anders kan.

Ik ben dik tevreden met mijn coupe.
Esteworld heeft goed werk verricht en dat mag dan ook wel verteld worden.

Zoals de titel al zegt heb ik 1800 grafts aan de voorkant gekregen.
ik denk zelf dat 80 tot 90 procent wel is doorgekomen.
Ik ben blij met mijn nieuwe haarlijn.


3 jaar geleden werd ik geweigerd door Hidde omdat ik te jong was en mijn donor niet dik genoeg was om mijn hele hoofd mooi op te vullen in de toekomst.
Nu de Acell behandeling er was kon ik wel behandeld worden, omdat mijn haarstatus niet verder achteruit zal gaan. Sterker nog deze is er zwaar op vooruit gegaan. Als ik terug kijk naar mijn kruin van een jaar geleden en nu.

De eerste maanden was ik bang dat ik 1400 euro had uitgegeven zonder dat er resultaat zou komen. Logisch.. want ik zat al 3 jaar elke methode tegen haaruitval op te zoeken en van de
Acell had ik nog nooit gehoord. Maar nu zal ik het iedereen aanraden. Je kan nu ook op jonge leeftijd iets aan je haar problemen doen zonder grafts te moeten inleveren. het is alleen nog wat onduidelijk hoelang de Acell nut heeft. Hidde vertelde 5 tot 10 jaar, maar ik denk zelf dat ik de behandeling elke 5 jaar zal herhalen.

Ik heb wat foto's toegevoegd zodat jullie zelf kunnen oordelen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg achter boven.jpg‎ (20,4 KB, 478x gelezen)
Bestandstype: jpg achterkant.jpg‎ (27,1 KB, 456x gelezen)
Bestandstype: jpg bovenkant.jpg‎ (20,5 KB, 487x gelezen)
Bestandstype: jpg zijkant.jpg‎ (19,7 KB, 440x gelezen)
Bestandstype: jpg zijknat links.jpg‎ (15,2 KB, 431x gelezen)
Inhammer is offline   Met citaat reageren