Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2005, 14:49   #22
sjef
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2002
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *Liejvurd*
Hoi, ik snap het niet helemaal. Ben je al 20 jaar bezig met alternatieve geneeskunde en je hebt nu pas resultaat? En heb je ook allopecia areata? En wat is het resultaat precies? En wat gebeurd en dan bijvoorbeeld met je? Moet je medicijnen innemen of..? Ik wil dr ook mee beginnen, maar van mn ouders moet ik mezelf eerst heel goed informeren naar resultaten enzo..dus(a),
Nee, ik ben al 20 jaar bezig met allerlei middeltjes uit de markt omdat ik op jonge leeftijd haren begon te verliezen. Veelal chemische middelen en waarschijjnlijk nepmiddeltjes. Ik was bijna kaal (klassieke mannelijke kaalheid) maar ben 4 jaar geleden gestart met de ontzuringsmethode op eigen houtje.
Mijn haaruitval stopte erg goed maar hergroei was sporadisch. De laatste haren die ik nog had bleven.

Daarna ben ik overgestapt op Finasteride en ben gestopt met het ontzuringsverhaal omdat ik weinig hergroei had. Ik heb hele vervelende bijwerkingen gekregen van Finasterida waardoor ik moest stoppen. Geen hergroei. Toen heb ik hulp ingeroepen van een natuurgeneeskundige en sinds 7 maanden ben ik heel actief bezig met de ontzuring en aanvulling mineralen. Voor het eerst in mijn leven heb ik de laatste weken zeer duidelijk resultaat van honderden kleine nieuwe haartjes (geen dons).

Buiten het haarprobleem zal je jezelf heel erg goed gaan voelen bij de ontzuringsmethode. Wel moet je beslist hulp in de arm nemen want de kans is groot dat je uit balans bent op energetisch, magnetisch en biologisch niveau. Een natuurarts kan je hierbij helpen en zorgt dat eerst al je lichaamsprocessen en organen naar behoren gaan werken.

Indien je lichamelijk weer in balans bent en je zorgt dat je genoeg aanvulling krijgt van mineralen en sporen kan de onzuringsmethode je haargroei weer doen hervatten.

Neem wel een erkende natuurgeneeskundige in de arm.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.
Pierre
sjef is offline   Met citaat reageren