Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2020, 22:10   #30
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenc81 Bekijk bericht
Hallo,

we zijn bijna een jaar verder na het laatste bericht hier en vroeg me af of er al meer geweten is ivm Procapil?
Het zit namelijk zo dat ik al 2 jaar Minoxidil 5% neem. Heb nu toch besloten een HT te laten doen, in oktober. Minoxidil wekrt degelijk maar geeft me enorme jeuk, vooral daar waar ik het aanbreng. Men beweert dat procpil totaal geen bijwerkingen heeft, dus ook geen jeuk, wat me interessant lijkt na de HT. Dus nu denk ik er aan om te veranderen van Minoxidil naar Procapil, omdat ik dacht dat het een bewezen product was, als Minoxidil. Maar als ik de reacties hier lees, twijfel ik weer...
Hoi kenc81,

Heb je al eens nagedacht over finasteride? Dat is net als Procapil een DHT blokker en van dit middel is wetenschappelijk bewezen dat het kan werken. Het is in tegenstelling tot Procapil niet topisch en dat zorgt er voor dat het rechtstreeks door je lichaam gaat met als gevolg kans op bijwerkingen. Je zou het kunnen proberen en bij eventuele bijwerkingen kan je alsnog stoppen. Laat je niet bang maken door horrorverhalen op internet. Het overgrote merendeel van de mannen die het gebruikt kent geen of nauwelijks bijwerkingen. Ikzelf had in het begin last van pijn in de balzak, maar dat wordt steeds minder gelukkig.

Succes met je keuze!
Arno1990 is offline   Met citaat reageren