Los bericht bekijken
Oud 5 augustus 2010, 17:45   #156
gast1985
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2009
Berichten: 70
Het is weer eens tijd voor een berichtje.

@ INT: Ik heb zeker AGA, alleen zie je dat niet aan mijn haarlijn. Die ziet er namelijk nog steeds zo uit als 10 jaar geleden (ik ben nu 24). Alleen het deel van de kruin naar de voorkant toe (het erfelijk belaste deel) wordt steeds dunner. Ik heb geen idee of de medicijnen aangeslagen hebben. Ik heb nu 1 jaar fina gebruikt. Dat zal het proces wel vertraagd hebben. Daarnaast heb ik ook 2 maanden minox 2% gebruikt en vervolgens 10 maanden lang 5% (maar één keer per dag). Ik heb niet het idee dat dit geholpen heeft. Twee keer per dag lukt gewoon niet. 's Morgens zien mijn haren er dan gewoon niet uit.

Ik heb overigens mijn haren een stuk korter laten knippen. Millimeteren had weinig zin volgens de kapper. Dan zou het te duidelijk worden. Mijn haren zijn nu iets van 5-6 cm en het staat me beter dan langer haar. Ik had het veel eerder moeten doen. Ik ben wel bang voor de komende periode, want binnenkort wordt het misschien te doorschijnend. En zeg nou zelf, iemand zonder inhammen maar met heel dun haar bovenop ziet toch ook niet uit? Dat lijkt net of je ziek bent. En als ik scheer of millimeter zonder opzetkam zie ik er uit als een skinhead (en niet als iemand die kalend is). Ik had zoveel liever de Norwood schaal gehad als patroon van haarverlies.
gast1985 is offline   Met citaat reageren