Discussie: Ik ga voor MHP!
Los bericht bekijken
Oud 1 december 2017, 21:54   #5
Hanneke49
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2017
Berichten: 53
Geslacht:
Maandag ben ik voor de eerste keer geweest, en ik ben er nu al blij mee! Zou het zeker aanraden aan mensen die twijfelen! Behandelaars zijn super aardig, dat geeft al een geruststellend gevoel. In het begin van de behandeling dacht ik : och die prikjes, das wel een dag vol te houden. Maar na een paar uur begon het wel wat vervelender te worden. Maar toch, over een paar weken ga ik weer, wordt de behandeling herhaald, en ik er zie echt niet tegen op. En het is nu al zo veel beter. Mensen die het niet wisten, valt het geloof ik niet op. Maar degenen die wisten dat ik er moeite mee had dT mijn haar zo dun en weinig was geworden, en wisten dat ik voor de MHP ging, zijn allemaal verbaasd over het mooie resultaat! Ik zal een foto bijvoegen hoe het de ochtend na de behandeling was. Nog wat vettig, want het moet ingesmeerd worden met olie, en mocht het wel met lauwwarm water uitspoelen, maar daar gaat het vet nog niet helemaal mee weg.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 01330A5C-CE33-4978-A325-D169885EA58B.jpg‎ (146,3 KB, 151x gelezen)
Hanneke49 is offline   Met citaat reageren