Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2014, 21:27   #14
Maxxie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2013
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo sluis Bekijk bericht
Ik vind dat niet voldoende bewijs dat Volume Hair Plus niet zou hebben bijgedragen aan de verergering van je kaalheid. En veel medische behandelingen kunnen schadelijke bijwerkingen geven zonder dat je dat merkt.

Maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat VHP heeft bijgedragen aan je haarvermindering, als het tempo waarin je haaraandoening verergerde sinds het gebruik van VHP niet is versneld. En ik heb de indruk dat dat bij jou inderdaad niet het geval was. En voordat je VHP ging gebruiken, had je deze haaraandoening al ongeveer 30 jaar lang.

Ik ben ook niet op voorhand tegen VHP. Het is bij velen effectief en het is minder kostbaar dan vergeliijkbare producten en verkrijgbaar in bepaalde Nederlandse drogisterijen.

Het lijkt me wel nuttig om de bestanddelen van VHP die op de verpakking vermeld staan, elk afzonderlijk op te zoeken op internet, en om daarvan de risico's en mogelijke bijwerkingen op te schrijven. Dat lijkt me vooral nuttig bij frequent gebruik van een dikke laag VHP. Kijk daarbij ook naar de mate van resorptie, oftewel de mate waarin elk van die stoffen via de huid kan worden opgenomen in het bloed.

De kans op ongewenste bijwerkingen van een schadelijk middel hangt meestal sterk samen met de dosering en met de frequentie en tijdsduur van gebruik, en met de tijdsduur dat een middel telkens in het lichaam of op de huid aanwezig blijft.

Bij deze nodig ik de fabrikant, importeur en verkoopkanalen van Volume Hair Plus van harte uit om hier mee te discussiëren, om de gezondheidsaspecten van hun interessante product toe te lichten, met verwijzing naar concrete onderzoekspublicaties. Wat mij betreft wordt dat in elk geval een respectvolle discussie.
Volume Hair plus is dermatologisch getest en veilig voor eigen haar en hoofdhuid. Op de website worden alle vragen over veiligheid van het product behandeld. Ik gebruik het zelf nu bijna 4 jaar en de spray verstopt de porien of haarzakjes niet. Mijn huisarts heeft me dit product aangeraden. Je kunt helaas niet zwemmen als je het inhebt maar dan gebruik ik Dermmatch
Maxxie is offline   Met citaat reageren