Los bericht bekijken
Oud 11 december 2013, 16:10   #14
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
gemiddeld 8 tot 12 maand is de duur van pigmentatie als je met natuurlijke pigmenten werkt...
ik spreek niet over 1 jaar en boem alles weg , dat niet , maar op die tijdzone zal je moeten terugkeren voor een touch-up , wil zeggen bepaalde haarpuntjes zullen vervagen en deze moeten terug bijgezet worden , dus spreken we over herhaalbehandeling van 2 tal uurtjes afhankelijk van je te behandelen zone...

soms blijft het wat langer meegaan ,het hangt van persoon tot persoon af vrees ik , de ene huid zal het sneller opnemen of verwerkern dan de andere, ook zoals men al zei is het ook belangrijk wat je levensstyle is , veel zonnebanken of zonnebaden met je hoofd in de zon zal het proces ook versnellen , eveneens topicals met alcohol erin kan het doen versnellen

daarmee raad ik aan om over te schakelen op minimale alcoholtopicals of alcoholvrije topical
een mooi alternatief is minox op basis van minoxidil sulfate ( water oplosbare minox )

op die topicals gaan we later wel nog eens door op , ik ben nog aan het kijken wat best is zodat we maximale levensduur van onze pigmentatie kunnen doen

verder heb ik 2 voor en na fotos van de pigmentatie om effe te tonen wat het kan doen voor je haardensiteit

20 januari ga ik nog eens terug om de laatste touch up te doen voor het zou moeten volledig klaar zijn...


2 weekends geleden heb ik ook zaterdag en zondag bij prohair gezeten om verder af te werken , echt top resultaat , zeker om zo instant te zijn, reken dat bijvoorbeeld bij een ht je al een jaar geduld mag hebben, dit is instant , ik zou het zeker aanraden bij hts , om sneller zichtbaar effect te hebben en meer densiteit tussen je inplants , deze trend begint meer en meer op te komen , gewoon omdat het je ht nog meer boost , ook verstopt het potentieel schockloss enz ook beter

schrik niet teveel van mijn fotos zoals al beschreven heb ik al dan niet tijdelijk grond verloren bij aga , al vermeld in deze topic en de stamcelltopic ook

dus om jullie nu een degelijk voor en na result te kunnen tonen , hier zijn de voor en na fotos...
deze zijn reeds genomen in een goed verlichte kamer , onder normale belichting is het resultaat nog dencer...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg wesley voor en na MHP top view.jpg‎ (130,9 KB, 432x gelezen)
Bestandstype: jpg Wesley kruin voor en na 3 MHP.jpg‎ (102,1 KB, 406x gelezen)
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren