Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2016, 22:26   #6
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
@Bird, bedankt voor je info!

Ben hierbij benieuwd of dutasteride werkelijk minder kan gaan werken en of dit alleen bij enkelen zo is.

Jij zegt dus, @Bird, dat je gelezen hebt op een forum dat het slikken van beiden een resultaat gaf, maar dat theoretisch gezien de finasteride als het ware "wegzinkt" bij een medicatie met dutasteride samen.

Ik zou graag willen weten hoe riskant, tegenover toegankelijk, het zou zijn om de maximum dosis voor de verbetering van de haardos te nemen. De maximum om de haardos te verbeteren is dus, zoals ik nu verstaan hebt, 2,5 mg dutasteride.

Ik vraag mij ook af in hoeverre mijn huisarts dat zou toelaten, want de medicatie kost mij, behalve de eigen risico kosten, vrijwel niets. ..Dit moet ik natuurlijk zelf vragen.. ik zou schatten dat die er nu niet zo luchtig over doet.

Met goede informatie heb ik alvast een achtergrond om er bij de huisarts mee aan te komen, zodat ik daar niet zonder goede woorden bij sta. Hiervoor heb ik tot nu toe aan deze forum zeer veel gehad!

Het is zo dat ik zeer graag voor mijzelf de meest beste haardos wil bereiken, en ik daar wel wat risico voor over heb, maar wel met degelijke verstand.

Wat ik verder weet is dat, hoe eerder men begint, des te beter het resultaat.
Eerlijk gezegd ga ik graag voor het maximum resultaat en wat realistisch is ten bate van mijn veiligheid (dat ik niet impotent wordt), en hoe groot is die kans..
123hallo is offline   Met citaat reageren