Los bericht bekijken
Oud 3 april 2016, 17:10   #15
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekop28 Bekijk bericht
0.5 mg duta is het hoogst verstandige dosering idd, gezien mogelijke bijwerkingen. Ja, er zijn mensen die inderdaad 2.5 mg per dag gebruiken, heb ze ook hier gezien met best mooie resultaten. Verstandig? absoluut niet, als je het mij vraagt.

Zo heb je ook spiro bijvoorbeeld, velen beweren dat het beter is dan duta en fina, suc6 boeken ze zeker. Verstandig om het te slikken? absoluut niet.
2,5 mg dutasteride per dag is absurd. Het kost je onnodig veel geld en je speelt met je gezondheid. Ik gebruik nu ruim 13 jaar lang dustasteride, waarvan de laatste 5 jaar 2 á 3 capsules (0.5 mg) per week met 1 × per dag 5% minoxidil. Het resultaat is niet alleen stabilisering, mijn haar is zelfs in volume en dichtheid meer toegenomen dan vóórdat ik aan de medicijnen ging. Het is alleen een klein beetje grijzer geworden, maar daar kan ik mee leven. Vind het zelfs wel staan bij mezelf.

Aan spiro heb je niks aan, had ik ook gebruikt destijds (een stinkzooi was het). Verder heb ik FNS (follicle nutrient serum) en copper peptides gebruikt, allemaal tijd- en geldverspilling.

Ik ben nu 45 en nog altijd zeer tevreden.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren