Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2011, 18:09   #8
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Verwarrende informatie rechtgezet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Ik vind deze tekst op de website van de haarstichting : "Deel nu je ervaring met lotgenoten op het forum dat dankzij een samenwerkingsverband met Haarweb al tienduizenden leden heeft" ook wel een beetje vreemd. Net alsof we die tienduizenden leden mede dankzij de haarstichting hebben...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ja, dat is idd vreemd.
Bedankt voor jullie begrijpelijke opmerkingen. Onze Moderator Henk kaart een punt aan wat mijzelf ook al was opgevallen, zoals o.a. in deze tekst:

Citaat:
Haarweb is het grootste forum in Nederland voor mensen met haarproblemen en haarziekten. Op deze site kunnen lotgenoten hun ervaringen delen over haarproblemen en/of haarziekten. Dankzij een nauw samenwerkingsverband met Haarweb zullen zij spoedig meer dan 7 miljoen hits per maand en 100.000 individuele bezoekers per maand hebben. Dit maakt ook direct duidelijk hoe veel mensen er last van haarproblemen en haarziekten hebben en hoe groot de doelgroep en het bereik is van de Nederlandse Haarstichting.

Kijk voor meer informatie op www.haarweb.nl.

Bron: http://www.haarstichting.nl/haarstic...rtners/haarweb
Aangezien ik al verwachtte dat deze teksten de nodige vraagtekens/verwarring (zoals bij mijzelf) zouden kunnen opleveren bij mensen die dit lezen, heb ik de Nederlandse Haarstichting vriendelijk verzocht de teksten aan te passen.

Voor alle helderheid: De Nederlandse Haarstichting heeft laten weten met de beste bedoelingen de teksten te hebben geplaatst en daar gaat Stichting HaarWeb dan ook vanuit.

Voor alle duidelijkheid naar onze bezoekers, leden en betrokken partijen toe: HaarWeb heeft haar ruim 22.000 leden, bijna 100.000 individuele bezoekers per maand en de bijna 7 miljoen hits (zie hier) die wij op ons platform krijgen, geheel op eigen kracht opgebouwd de afgelopen 10 jaar. Daar heeft, zoals Henk al aangeeft, de recent opgerichte Nederlandse Haarstichting niets mee te maken of te maken gehad.

Nu het voor iedereen duidelijk is, zal ik de discussie hierover binnenkort verplaatsen, zodat één en ander on-topic blijft en de aankondiging van de Nederlandse Haarstichting de ruimte krijgt.

Wij kijken uit naar een toekomstige samenwerking.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 18 oktober 2011 om 18:22
Webmaster is offline   Met citaat reageren