Los bericht bekijken
Oud 24 augustus 2020, 05:17   #7
Waylon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2020
Berichten: 27
Geslacht:
[QUOTE=Zonder Naam;442214]Ik ben een jongeman van 21 jaar met een (zeer) lichte haarkleur, die actief is in een jeugdbeweging en graag sport. Sinds mijn 18de levensjaar heb ik last van haaruitval wat nu resulteert in inhammen en dunner wordend haar op de kruin. Aangezien mijn jonge leeftijd wil ik graag iets doen aan mijn haaruitval. Ik gebruik al verschillende jaren minoxidil, maar dit heeft weinig effect. Nu overweeg ik een haartransplantatie of een haarwerk. De keuze tussen deze twee is zeer moeilijk voor mij. Enerzijds vind ik het een drastische keuze om nu te kiezen voor een haarwerk, gezien mijn leeftijd. Anderzijds heb ik het gevoel dat een haartransplantatie invloed heeft sociale leven, aangezien deze operatie gedurende lange tijd zichtbaar gaat zijn aan mijn hoofd. Bovendien wil ik er zo snel mogelijk iets aan laten doen en start ik in september met een stage waar ik veel onder mensen kom en het niet mogelijk is een petje of dergelijk te dragen. Kunnen jullie mij vertellen wat de nadelen zijn van een haarwerk voor iemand van mijn leeftijd. Ga ik nog gewoon kunnen 'ravotten' op de jeugdbeweging zonder schrik te hebben dat ik mijn haarwerk verlies/beschadig? Zijn er andere zaken waar ik zeker rekening mee moet houden?

Hoi , zeer licht haar? Zijn jouw donorhaar dik of dun , Als je dik haar hebt ..kies ik persoonlijk voor haartransplantatie...geld wat je voor 2 a4 harwerken betaald..krijf je je eigen haren.

Nadelen haarwerk :
je moet constant dezijkanten uitknippen aa nders zie je de overloop goed. Plakken en knippen en , op je hoofd vastplakken, haarwerk wassen...dat vind ik ieder keer een opgave ! als je niet handig bent,, moet je weer een nieuwe haarwerk kopen en dat is niet goddkoop. Eigen haar is 100 procent beter! Met een haarwerk sporten, zwemmen , wanneer de wjjnd waait ...als je niet alert bent...zien mensen dat je een haarwerk draagt.

Ik zou als ik jou was eerst gratis naar klinieken gaan of jij een volle bos kan krijgen...haar aan de zijkanten zijn meestal heel sterk...wat ook mogelijk is jouw baardgroei als donor haar gebruiken. Haarwerk zal ik persoonlijk gebruiken als ik geen goede resultaten kan behalen met haartransplantatie of als degene chemo kuur nodig heeft.

Vrouwen diie volleddige harwerk dragen zien er veel natuurlijker uit...mannen gebruiken een haarwerk voor de bovenkant en de zijkanten moet je constant bijknippen...
Waylon is offline   Met citaat reageren