Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2009, 11:23   #56
Lnn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 augustus 2009
Berichten: 7
Post

Hey,

Het artikel kwam uit een joepie die verschenen is in 2008 geloof ik. Een echt artikel was het niet, een meisje legde gewoon haar probleem uit in zo een rubriekje. Mensen van de joepie schreven dat ze aan ttm leed, en zo wist ik het dus ook.

Ben ondertussen al een tweetal weken gestopt met het haar uittrekken van mijn benen. Niet dat ik echt gestopt ben, want op andere plekken trek ik nog. Maar ik ben blij dat het al niet meer mijn benen zijn. Daar is het namelijk het extreemst. Al heel veel op het punt gestaan om te breken en toe te geven, maar dan licht ik mijn vriend in. Hij kan me dan altijd overhalen om het niet te doen. Morgen, krijg ik namelijk een verrassing omdat ik het dan al zo lang heb uitgehouden en ik moet toegeven, mijn nieuwsgierigheid helpt me er ook een deel door .
Ben eigenlijk wel fier op mijn eigen, want ik zit nu in mijn herexamens maar toch pluk ik niet, terwijl ik toch telkens ik wil beginnen met leren de drang voel om eerst nog even te 'ontspannen'.

Ik had al verteld van de mama en broer die soms ook haar uittrekken, vandaag bevestigde mijn broer dat weer. Hij zat in de zetel en ik zag het hem doen, hij zei het zelfs ook. Hij zat eerst, terwijl hij een strip las, met een haar te spelen, erna trok hij het uit en zat hij er gefascineerd naar te kijken. Moet toegeven dat het best raar is om iemand bezig te zien.

Laatst gewijzigd door Lnn; 21 augustus 2009 om 11:31
Lnn is offline   Met citaat reageren