Los bericht bekijken
Oud 16 november 2018, 19:27   #113
Marianne1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2018
Berichten: 59
Geslacht:
Hoi Wolvin,
Wat goed dat je de stap hebt genomen om een haarwerk te dragen! Wel vervelend dat de klemmetjes pijn doen. Kan je het niet zonder de klemmetjes dragen? Misschien met zo'n wig grip-band? Wat voor een haarwerk heb je?
Als ik lees dat je al 3 jaar last heb van haarverlies...dat is wel lang. Haar lijkt zo vanzelfsprekend en je denkt er nooit over na, totdat je je haar verliest. Heb je zelf nog lang haar of heb je het af laten knippen?
Heb je je haarwerk de hele dag op of zet je het af als je thuis komt? En hoe reageren je kinderen er op?

Mexican: mijn vakantie naar New York was geweldig! Heel veel gedaan en nog was een week te kort ! We willen volgend jaar weer gaan en dan alle niet-toeristische dingen doen.

Fijn om te horen dat het beter gaat met je haaruitval! 100 haren verliezen met douchen is echt weinig! Ik verlies er denk ik 300 met douchen en kammen (heb heeeel veel klitten na t douchen). Op de dagen dat ik mn haar niet was denk ik dat ik er 50-70 verlies momenteel. Maar dat haal ik met 2x per week wassen dus weer in.
Mn haar is nu zo ontzettend dun. Ik probeer er nu volume in te krijgen met zo'n beach hair/sea salt spray. Ik doe het nogsteeds in een staart. Had voor de dunne plekken eerst Toppik poeder, maar nu Joan Rivers Great Hair poeder gekocht in NY. Dat ziet er natuurlijker uit dan Toppik.

Ik heb een afspraak gehad bij de haarwerker en een offerte gekregen voor een echt europees haarwerk met krullen maar het is 3500 euro. Ze hadden er 1 net klaar voor een klant en het zag er zo mooi uit! Ik denk dat jouw haarstukje ook zoiets kost? Het haarwerk is wel confectie dus de levertijd zou 1 of 2 weken zijn maar ik vind het zo veel geld! Ik zit nu dus nog heel erg te twijfelen.

Wat fijn dat je zo'n goede dermatoloog hebt! Weet je al of je naar die haarkliniek in boxtel gaat? En wordt het vergoed door je verzekering?
Marianne1 is offline   Met citaat reageren