Los bericht bekijken
Oud 8 september 2005, 13:23   #3
ischa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juli 2005
Berichten: 8
Positief bericht

Hoi,

Zoals je terug kan vinden op deze site heb ook ik berichten geplaatst over haaruitval na stoppen met de pil ( de Minerva = Diane 35 pil). Ik werd er helemaal gek van en ben meerdere keren naar de huisarts geweest, morgen moet ik naar de dermatoloog.

Positief nieuws: m'n haardos is dan wel gehalveerd, het valt nu niet meer uit. Het heeft ongeveer 2 1/2 maand heftig uitgevallen, nu lijkt het stabiel. heb ook geen trekkerig gevoel meer op m'n hoofd en per dag vallen er maar een paar haren uit.

Wanneer het goed gaat heeft men minder behoefte om op internet dit te plaatsen, in tegenstelling tot wanneer het slecht gaat. Maar ik wil iedereen die hetzelfde heeft ervaren als ik, of nog steeds dit ervaart wel vertellen dat het wel degelijk goed kan komen. Nu is bij iedereen de situatie anders en wil geen valse hoop geven. Maar een positief bericht kan denk ik ook geen kwaad.

Heel veel sterkte geweest en geef de moed niet op. (deed ik zelf bijna wel, ik was ervan overtuigd dat ik AA had en kaal zou worden)

Hartelijke groet, Suzanne
ischa is offline   Met citaat reageren