Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2013, 14:50   #25
latitia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2010
Berichten: 139
De ervaringen over extensions zijn verdeeld.. Heel veel mensen hebben te kampen met afgebroken haren na de extensions. Vaak heeft dit met de verzorging te maken omdat hier heel veel bij komt kijken! Ook wie het inzet is van belang. Ikzelf heb nu 12 jaar alopecia en heb 3 keer extensions geplaatst bij een deskundige kapper. Toch hebben de extensions mijn kwetsbare haren afgebroken, doordat de extensions toch in elkaar gaan zitten. Je moet er constant mee bezig zijn om je haar te besparen. Dit is de reden geweest waarom ik naar hairweave ben overgestapt. Geen pijnlijk getrek aan mijn haren, en zelfs mijn korte haren van 2 cm werden weggevlochten. De overgang van mijn haar naar de weave was totaal niet te zien. Terwijl dit met extensions niet haalbaar is wanneer je korte sprietjes hebt.. Bij 1 windvlaag zie je de waxjes zitten.

Ik ben blij voor jou dat je deze ervaring niet hebt gehad. Maar de realiteit is dat dit heel veel gebeurd met mensen die wax extensions gebruiken op kwetsbare haren. Iedereen moet weten welke techniek zij wil gebruiken, maar een waarschuwing is zeker op zijn plaats!
latitia is offline   Met citaat reageren