Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2009, 00:07   #63
marieke32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 oktober 2009
Berichten: 1
Red face mezelf voorstellen

hoi iedereen ,

Ik wil me even voorstellen, ik ben marieke 32 jaar oud.
En heb via google dit forum gevonden. Ik heb ook TTM, ik heb het heel lang ontkent voor mezelf.En naar de kapper gaan vind ik een hel, laatst moest ik wel heen omdat 2 plukken achter op mijn hoofd langer waren dan de haren ertussen, kwam omdat ik dus mijn haren uit mijn hoofd pluk.
Ik heb wat mee ''gelogen' met de kapster en gedaan alsof het door stress en verandering in hormonen kwam (vrouwelijke) want ik durf niet te zeggen dat ik pluk .. En ik word er niet vrolijk van, achter mijn rechter oor zit heel dun breekbaar haar,eronder van dat pluizige baby haar ent is ook veel donkerder alst terug groeit, en ik betrap mezelf erop dat ik ook al links begin te plukken,meestal pluk de haartjes die of heel kort zijn of droog aanvoelen ,anders dus. En ik herkende een artikel op internet, dat je af en toe ''genezen'' kan zijn. Ik ben 9 jaar geleden ook echt kaal geweest op mijn kruin achter, ook door plukkendas allemaal weer terug gegroeit, toen had ik het een periode niet, of niet de drang, ent is sinds een paar jaar erger lijkt wel en waar de behoefte vandaan komt of aanleiding is om te plukken weet ik niet, denk spanningen loslaten ofzo.. en ik was mijn haar veel, kam veel (groffe kam) en knoopjes moeten er ook gelijk uit.
trek dus wel haar stuk , en ik merk ook dat het heel droog en afbreek dof word aan de punten bij de nieuwe haren. En de nieuwe haren voelen ook veel fijner en krullen of er zit golf in en dat kamt lastig, de kapster zij ook dat ik een draai in mijn haar heb op die punten dus dan wil het ook niet recht kammen of zitten, lastig dus bij camouflage poging.
En ik schaam me er ook voor, ik denk zou niemand het zien..? ooit een paar genante momenten gehad, iemand in de winkel zei, oh moet je die zien die heeft een kale plek op der hoofd, en int theater ook iemand die dat zei. Ik werd knalrood en werd heel warm, en liep maar door.
Het maakt je 1 zaam mensen vragen er niet naar, RAAR iets ik snap het zelf ook niet ik begon niet eerder te plukken dan op mijn 23ste, en dat kwam ook omdat ik toen vervelende dingen mee maakte, rare vriendschap
ruzie met iemand, stress dingen. Voel me nu ook onrustig. Maar ben wel blij dat ik niet de enige ben. Geeft ook rust. En ik herkende al wat voorstel rondjes ,verhalen van anderen. Ik wil inderdaad ook dat niemand me ziet plukken en ik denk ook vaak ..dat was de laatste x, en ik schrik ook van de haren die naast mijn bureau liggen,als ik ze in de prullebak gooi.
Ik trek mijn haar gedeeltelijk eruit als er een knoopje zit, en soms lange haren. En dus achter mijn oren beide kanten, in bed of achter mijn bed liggen ook haren, met de stofzuiger opzuigen. Ik eet ze niet op. en sabbel er ook niet aan. lichaams haar hou ik ook kort, vind plukken haar onder mijn oksels lelijk dus dat scheer ik af.Haar op mijn armen is veilig . En wenbrauwen wimpers ook, dus daarom vind ik het ook zo vreemd dat ik wel mijn hoofdhaar eruit trek of beschadig. Met ander haar heb ik toch ook geen moeite? dat wast wel reageren mag.
marieke32 is offline   Met citaat reageren