Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2004, 13:25   #70
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Laurens , goed nieuws. Ik heb gisteren overigens Rooscure mij weer een heerlijke beurt laten geven .
LOL!! Wat is er beter dan seks met een shampoo...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Op welke manier heb jij het ontstekingsgevoel ervaren?
Ik voelde sinds een maand of 4 (dus niet vanaf het begin dat ik kaal word) een zeer irritante stekende jeuk af en toe aan mijn linkerinham, de kant waar ik het snelst kaal word. Soms had ik het uren niet, maar dan weer een paar uur achter elkaar. Ik vond het toen al vreemd dat het uitgerekend die kant was, maar dacht nog dat het toeval was. Tot ik hier dus las over de ontstekingsreacties (inflammation) en het auto-imuungedoe. Ik ben het toen eens goed gaan bekijken en zag dat het zeker GEEN roos of een andere schimmel is.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Bij mij is het zo: na het wassen van welke shampoo dan ook ben ik verlost voor een paar uur. Mijn hoofdhuid voelt dan fris en lekker aan. Maar op een gegeven moment vervalt deze weer in een wat geïrriteerde staat: jeuk en vettig. Is dit wat jij ook ervaarde?
Het is dus ietsje anders. Misschien heb je ook wel roos of een andere schimmel. Schilfert het ook?
Ik denk in ieder geval dat Rooscure je problemen oplost. Vergeet niet dat het een kuur is die een paar weken de tijd nodig heeft voordat het echt effectief gaat werken. Ik verwacht dat je over een week of 4 nergens last meer van hebt.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Kun je al iets zeggen over de talgproductie (in hoeverre jij daar last van had natuurlijk); is die verminderd?
Ik heb nooit last gehad van overmatige talgproductie.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren