Discussie: Dun haar bovenop
Los bericht bekijken
Oud 3 juli 2014, 08:53   #35
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 871
Geslacht:
Hoi welkom hier!
Geen ervaring met toppers helaas, maar ik vraag het mij ook af hoe het zit met verstikking. Ik merk wel dat mijn haar wat beter is gaan groeien sinds ik een volledig haarwerk draag. Of het lijkt zo omdat ik het niet meer de hele dag zie. Maar het is wel doffer en droger geworden. Kan ook door de AA komen, maar misschien ook door verstikking?

Zou het ook wel willen weten. Is goeie vraag! Het zal er wel aan liggen of de kap open of gesloten is en genoeg lucht doorlaat en of je je topper of hw dag en nacht draagt of niet.

Ik was eigenlijk van plan hierna net als Astrid nu draagt over te gaan op een open kapconstructie (synthetisch of mensenhaar ben ik nog niet over uit. Ik ga voor het gemak en natuurlijkheid) en mijn haar erdoorheen te steken, maar merkte gisteren weer een nieuwe kale plek op rechts van mijn kruin nu. Net nu de rest redelijk dicht is gegroeid. Met een open kap is in ieder geval de bovenkant bedekt of in gedeelten en bij de rest kan ik mijn eigen haar erdoorheen steken. Zit steviger en dan heb je misschien ook geen kans op verstikking van je haar.

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 3 juli 2014 om 08:58
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren