Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2009, 14:41   #224
Nicolet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2009
Berichten: 4
Shampoo advies

Er komt van alles op me af nu er Alopecia Androgenetica is vastgesteld. Er staat ontzettend veel informatie op deze site maar op het moment is het allemaal nogal verwarrend voor mij, ik ben eerlijk gezegd ook nog niet bekomen van de schok die dit bericht teweeg heeft gebracht.
Mijn haar is dun en sluik en daardoor vrij snel vet. Ik wil het niet al te vaak wassen omdat ik het idee heb dat ik dan nog meer haren verlies (schijnt niet zo te zijn maar dat gevoel heb ik wel). Tot 2 maanden terug kon ik het om de 2 dagen wassen maar omdat ik minder haar krijg lijkt en is het veel sneller vet en nu was ik het om de dag. Ik heb het gevoel dat ik straks op een schema zit van elke dag wassen. Mijn vraag is wie weet er een goede shampoo voor dun en fijn haar waar het haar niet snel vet van wordt?
Verder heb ik ook last van een jeukende hoofdhuid. Ik heb geen last van roos, wel heb ik af en toe last van berg.
Wie kan mij een goed shampoo advies geven die al mijn klachten aanpakt? Ik besef dat het waarschijnlijk te veel gevraagd is ... een shampoo die dat allemaal kan ...
Nicolet is offline   Met citaat reageren