Los bericht bekijken
Oud 22 januari 2011, 03:25   #7
mutsuz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juli 2010
Berichten: 85
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Ik heb mijn man 2 jaar gek gemaakt met huilen en praten erover,toen naar haarweb en langzaam kwam de acceptatie. Toen heb ik een haarwerk gekocht en hem mijn man laten zien en langzaam begon ik het mijn beste vriendinnen te vertellen. heel stoer van als het eruitvalt neem ik meerdere haarwerken en heb ik altijd een ander kapsel. Ik heb namelijk gemerkt dat als je zelf net doet of het normaal is mensen alleen zeggen wat erg voor je maar dat is inderdaad lollig om dan altijd iets anders op te zetten. Zo viel ik ook niet terug in de rol van zelfmedelijden. Rare is dat ik toen ik het helemaal geaccepteerd had en het meerdere mensen en er dus echt niet meer meezat nu, naar 6 jaar wat haartjes lijken terug te groeien. Dan zou je denken dat ik dolblij ben maar het interesseert me eerlijk gezegd niet meer want ik ben als mens enorm gegroeit en weet nu dat ik meer ben dan alleen mijn haar maar tjezus het was me het gevechtje wel zeg.

p.s. ik ben me juist heel goed gaan kleden en deed heel veel aan mijn uiterlijk zodat de focus niet op me haar kwam te liggen.
Mensen een ding zal mij helpen dit sneller te accepteren. Dat is het antwoord op de vraag of een haarwerk nou echt niet te zien is. Kan je haarwerk in alle modellen verkrigen en kan je er een losse slordige knot inzetten. Ik heb van nature nogal een vreemde haartype; beetje golvend geen krullen maar ook niet stijl. Als ik een haarwerk kan vinden die niet te onderscheiden is van mijn eigen haar en waarin ik zo'n knot in kan zetten dan vind ik het wellichjt minder erg. Ik wil gewoon niet dat mensen weten dat ik een haarwerk draag maar is dat dan wel te verbergen. Ik heb mijn haar meestal in zo'n knot met een losse pony wat over mijn gezicht valt. Kan dat ook met een haarwerk. Ik wil gewqon niet gedwongen zijn om mijn haar altijd los te dragen omdat ik dat nu ook nooit doe.

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 22 januari 2011 om 19:26 Reden: quote gefatsoeneerd
mutsuz is offline   Met citaat reageren