Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2019, 21:23   #208
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janneke100 Bekijk bericht
Wat een goede berichten Mexicang, de aanhouder wint. Ik ben echt blij voor je. Eindelijk heb je een haarwerk waar je als je in de spiegel kijkt tevreden mee bent en dat is wat telt. Hier valt het ook weer heel veel uit, net als vorig jaar om deze tijd. En ik blijf het ook heel heftig vinden. Ik weet eigenlijk niet waarom, want ik ben blij met mijn haarwerk en het zit prima. Misschien omdat ik dacht dat het tijdelijk zou zijn en het er nu toch sterk op gaat lijken dat dit een vast patroon wordt. Tijden met heel weinig uitval en dan opeens weer een periode waarin het heel erg uitvalt.

Wij hebben een nieuwe planken vloer, bijna wit geverfd, erg mooi, maaaaaar je ziet elke haar liggen Maar goed, ik kan overal naartoe zonder dat ik op dat moment hoef te stressen over mijn haar en dat scheelt heel veel.
O jee ja, op wit zie je dan inderdaad overal haar liggen he?
Dat is ook erg confronterend vind ik, de badkamervloer ligt ook altijd vol...
Vervelend ook he, dat jij ook het gevoel hebt dat het een steeds terugkerend patroon is, het kan gewoon geen toeval zijn dat het nu weer in deze periode van het jaar begint.

Opvallend is dat ik nu ook weer meer schilfers in mijn haar heb en het weer wat sneller vet lijkt te worden....
Terugkerend patroon van vorig jaar en drie jaar geleden, maar ik kan niet mijn vinger leggen op waar dit nou vandaan komt.
En voor een controle freak als ik is dat best lastig, want ik ben altijd op zoek naar antwoorden,maar ook naar oplossingen.

Vandaag weer haarwerk op gehad (ik heb overigens een haarwerk met clips) en ook al vind ik het nog lastig om naar buiten te gaan vanwege de wind, slag waait er dan uit, en vind ik dat ik nog lang bezig ben met voor de spiegel staan om zo'n natuurlijk beeld te krijgen, het werkt wel verslavend...

Bij mijn kapsalon hebben ze prachtige extensions, of weft? hoe noem je zoiets?
De haarstyliste heeft voor mij navraag gedaan en ze kunnen ze leveren met clips.
Wel zijn de kosten hetzelfde als bij het inzetten van extensions, maar mij lijkt het ook wel iets om een paar clip ins te hebben. Ik heb er waarschijnlijk aan 2 of 3 genoeg en de haarstyliste knipt ze dan in model.

Dat vind ik wel een nadeel van een haarwerk als deze die ik nu heb.
Ik kan nu niet ineens beslissen om een heel ander kapsel te nemen...
Nu kan mijn haar sowieso niet heel lang, maar ook niet te kort.
Maar goed, wie weet krijg ik zo de smaak te pakken dat ik gewoon ga experimenteren

Even vraagje...
Ik heb een deel vergoed gekregen van de verzekering. Overigens moet ik dan nog schandalig veel zelf betalen,maar dat terzijde.
Omdat ik denk, gezien de chronische haaruitval, dat het hebben van een extra haarwerk wel verstandig is, wil ik mij gaan orienteren op een volgend haarwerk.
Maar, vergoed de verzekering dit volgend jaar gewoon weer? En moet ik dan weer een verwijzing van de dermatoloog hebben?
mexicang is offline   Met citaat reageren