Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2006, 01:02   #2
Poema
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2006
Locatie: Tilburg
Berichten: 93
Nog een beetje meer info..

Ik zie nu dat er nog een nieuw lid genaamd Inge is! Maf!

IK ga nog even verder met mijn info:
Wat ik ook doe ik krabben aan korstjes en die opeten. Klinkt eigenlijk wel goor he, maar op de een of andere manier denk ik dat ik dat hier best kan neerzetten.

Ik slik ook al jaren antidepresiva maar het werkt niet voor de TTM bij mij. Ik las net nog wat over onbegrip bij huisartsen. De mijne stuurde mij ook naar een psycholoog. Die kende de term wel vaag maar wist er verder niks van. HIj kwam met een methode dat ik per dag zoveel honderd moest uittrekken en die moest bewaren, daar voelde ik echter niks voor. Uiteindelijk hadden deze sessies niet veel zin. Ik heb ook later nog eens hypnotherapie gevolgt en ook dat hielp qua ttm niet veel.

Ik heb ook veel dingen geprobeerd zoals pleisters en op mijn handen zitten enzo maar dat helpt niks. Iets op mijn hoofd zetten ook niet. de drang is 1000x maal sterker.
Het enige wat hielp wat ik heel lang heb gedaan is cocos-haarvet kopen en dit in dikke lagen op mijn hoofd smeren! Dan kun je dus echt geen haar te pakken krijgen. Probleem was dat ik het 6x achter elkaar moest wassen om het er weer uit te krijgen.
Vroeger smeerde ik om plekken te verbergen mijn hoofdhuid vol met bruine of zwarte (welke haarkleur ik op dat moment had) mascara! 1 a 2 rollers per week. Als je dan plukt en opeet is het ook erg smerig maar zelfs dat hielt me niet tegen.

ZOals ik al eerder schreef draag ik nu dus weer een pruik. IK had op mijn 18e en 19e een pruik. Daarna een tijdje goed gegaan, daarna veel opsteken, masceren, smeren enz..toen periode met petjes en hoedjes, toen weer pruik, daarna weer eigen haar toen weer plekken, enz. (ik val in herhaling he?? ) en daarna extensions. Toen weer lange tijd petjes en hoedjes en daarna weer zo goed als kaal. En nu dus alweer twee jaar aan de pruik. En soms gaat het best een tijd goed en denk ik nog een paar weekjes en dan kan ik weer zo 'los' rondlopen (hhaha) en dan jawel...begint het weer...eerst alleen voelen,...dan alleen rukjes geven voor de prikkel te voelen...dan eruit trekken (maar ik eet ze niet op hoor!! zeg ik dan heel zelfverzekerd) en jawel dan erop kauwen (maar ik slik ze niet door hoor!!! zeg ik dan......) en voor je het weet ben je weer terug bij af....ga ik weer plekken zien en moet ik weer daan camoufleren en / of aan de petten en pruiken. op dat moment dat ik weer zie wat ik heb gedaan dan lig ik uren te janken.

Maar nu ga ik slapen en hopen dat ik niet op de wc blijf hangen !!!!!
heb de hele avond mijn pruik opgehouden!! en dus niet geplukt! Goed he!!!

Groetjes en tot morgen,
Inge (pOema)
Poema is offline   Met citaat reageren