Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2006, 10:25   #8
Poema
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2006
Locatie: Tilburg
Berichten: 93
Exclamation Sjit !

Hier is het weer eens mis gegaan!!
Grrrrrrrrr
Na twee volle dagen ging het gisteravond mis. Zat op de wc en voelde zo´n enorme sterke ´lekkere´ prikkel/kriebel op mijn kop dat ik persee daar die éne haar uit wilde trekken. Eentje maar dacht ik, dat heb ik toch wel verdiend na twee dagen volhouden? Tja..hoe kan ik mezelf zo voor de gek houden he? Ik bedoel, ik weet toch ook wel dat als er één schaap over dam is.....
Pfff...dus jawel...zeker weer een stuk of weet ik het hoeveel eruit getrokken, zou me niks verbazen als ik aan de 100 zou zitten.
MIjn eeltvinger doet weer lekker zeer.
Vanmorgen wel kriebels op mijn hoofd maar niet toegegeven (wel ´gevoeld´)
nou zit ik op mijn werk dus dat is makkelijk hihi...
maar straks thuis...maar weer hopen dat ik het volhoudt en zo lang mogelijk mijn pruik ophouden dan maar.

O ja, Mirjam...jij hebt dus ook dat muur-gevoel. Ik heb het weer heel sterk. Gister wilde mijn man mij knuffelen, strelen..maar ik vind het gewoon niet prettig. Stom he? Kan er niks aan doen. IK voel me met mijn kale kop ook geen vrouw, laat staan een aantrekkelijke...haha...ik voel me eerder een gedrocht . Misschien kan ik daarom niet goed met intimiteit omgaan?
Ik blijf me zooooooo in mezelf gekeerd voelen, zo´n bedrieger. Maar waarom? Hij weet het, hij ziet het me doen, mijn ouders weten het, mijn broers weten het, sommige collega´s weten het, vriendinnen weten het.....dus waarom voel ik me dan zo ? Een verkloot zelfbeeld? Door mijn kale kop? Het idee dat ik ondanks dat ze het weten toch een groot geheim met me mee draag? (zo voelt het zegmaar) Ervaar jij dit ook zo Mirjam?
Herkenbaar voor iemand anders ?

Pffff...heb echt ff een dipje..(mede een hormoondipje, hahhaa, dan lijkt alles 10x erger he, hihi)
Poema is offline   Met citaat reageren