Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2013, 15:35   #2
PluisKonijn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2012
Berichten: 4
Ik ben inmiddels gestopt met de pil en heb nu een spiraaltje, omdat ik het gevoel had dat ik van de pil vervelende bijwerkingen kreeg (hoge bloeddruk, hartkloppingen, gewichtstoename etc.)

Wat het laseren betreft heb ik 6 behandelingen gehad en ik ben zo teleurgesteld!
Het leek eerst de goede kant op te gaan, maar alleen bij mijn onderrug is een beetje resultaat te zien. Voor de rest is er niet veel veranderd. Mijn bovenarmen zijn zelfs erger geworden (en heb er veel verstopte poriën en vlekjes van gekregen). Ik kreeg een microdermabrasie behandeling van ze met softlaser en daar is mijn huid flink van opgeknapt gelukkig.

Voor maart heb ik nog een afspraak staan. Qua prijs is het voor wat ik allemaal behandel niet zo duur namelijk 400 euro per behandeling. De meeste haren vallen er netjes uit en blijven een tijdje weg. Ook is mijn huid dan zacht, maar op den duur komen ze toch allemaal terug. Gelukkig zijn ze niet stug. Ik twijfel of ik de laatste behandeling neem of niet. Ik ga in ieder geval geen 8e nemen bij hun!

Weet iemand een goed instituut in de buurt van Amsterdam?
PluisKonijn is offline   Met citaat reageren