Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2016, 20:08   #33
ImHam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 22
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarzorg Bekijk bericht
Hoi Inham, als ik het goed begrijp zijn dit dus foto's van dit moment (2 maanden en 5 dagen) en niet van voor de HT??

Lekker zeg dat de groei nu al begint! Er wordt vaak 3-4 maanden aangegeven, maar ik lees al te vaak dat het met 2 maanden al kan losbarsten Het lange wachten wordt uiteindelijk beloond, vanaf nu gaat het leuk worden. Geniet ervan!

Ik zit zelf bijna op 4 weken, ook door Eberson behandeld. Bij mij momenteel kale bedoeling Zo'n fase waarin je echt niets kunt... Of afscheren of laten groeien het is kiezen uit 2 kwaden allebei net niets hahaha.

Kort vraagje, had jij ook het gevoel dat je nog bestaande (actieve haarzakjes) haren in en om het ontvangstgebied in een rustfase (tijdelijke shockloss) waren geraakt direct na je HT? Zo ja wanneer begonnen bij jou die haarzakjes weer haren te produceren?

Ik blijf je volgen!
Hoi Haarzorg,

De foto's zijn inderdaad van gisteren (dus na de HT), maar geven een vrij goed beeld met wat langere haren en nog geen HT effect. Vandaar dat ik het een beeld van de 'voor situatie' noemde.

De rustfase / shock loss van mijn bestaande haren herken ik niet. Al heb ik wel het idee dat mijn haar nog wat voller was voor de HT. Dus zou best wel kunnen maar is me niet opgevallen. Mooi dat je ook behandeld bent! Heb je al een draadje aangemaakt op HT forum? Met foto's enzo? Ben erg benieuwd.

Die tussenfase is inderdaad erg vervelend. Ik heb er zelf voor gekozen om mijn haar bovenop te laten groeien en de zijkanten en achterkant eenmaal per 2 tot 3 weken even met de tondeuse te trimmen. Dan houd je in ieder geval nog een beetje model. Ik zit inmiddels op standje 9 en kan eindelijk weer een beetje modelleren.

Jij ook veel succes!
ImHam is offline   Met citaat reageren