Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 april 2012, 20:43   #91
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
single grafts

Dzinee,

Dat klopt. Ten minste, bij HASCI vertelde men mij dat ze de eerste twee rijen enkel single grafts plaatsen, omdat het anders een onnatuurlijke look zou geven. Vooraanzicht wel het dichtst 'beplant' omdat het vooraanzicht het meest bepalend is. Maar pas na de tweede 'rij' de double en enventueel triple grafts.
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2012, 09:47   #92
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Dzinee,

Dat klopt. Ten minste, bij HASCI vertelde men mij dat ze de eerste twee rijen enkel single grafts plaatsen, omdat het anders een onnatuurlijke look zou geven. Vooraanzicht wel het dichtst 'beplant' omdat het vooraanzicht het meest bepalend is. Maar pas na de tweede 'rij' de double en enventueel triple grafts.
De haarlijn wordt “altijd” opgebouwd met losse transplantaten. Vaak is dit een gedeelte van 0,5 tot 1 cm. Indien je een 2 tje of 3 tje in die voorste haarlijn plaatst ziet dit er snel onnatuurlijk uit.

Laatst gewijzigd door transplantaatje; 13 april 2012 om 11:04
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2012, 09:50   #93
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Haha thanks voor het verbeteren!
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2012, 15:18   #94
NOOT
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 april 2008
Berichten: 90
Ik ben benieuwd naar de eerste live reports! Iemand al deze behandeling gehad?
NOOT is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2012, 21:14   #95
mark3
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2011
Berichten: 8
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Dzinee,

Dat klopt. Ten minste, bij HASCI vertelde men mij dat ze de eerste twee rijen enkel single grafts plaatsen, omdat het anders een onnatuurlijke look zou geven. Vooraanzicht wel het dichtst 'beplant' omdat het vooraanzicht het meest bepalend is. Maar pas na de tweede 'rij' de double en enventueel triple grafts.
nijmegen2, heb je enig idee wat de verhouding van single, double en triple grafts is bij jou - bovenop?
__________________
Behandelingen:
07-2001: FUT (1500 grafts, LA in Haarlem, Dr. Villnow)
mark3 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2012, 22:10   #96
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
He Mark,

Tja goede vraag, weet ik niet. Ik had HASCI toevallig vandaag aan de lijn. Ze belden ter controle omdat het deze week vier maanden geleden is. Nog wel even over gehad. Maar ze zei idd dat de voorste rijen bestonden uit enkele grafts voor het natuurlijke aanzicht en daarachter de double en triple.

Volgens de verpleegkundige haalde ze net zoveel 2 en 3 haar grafts als andere klinieken, maar ja dat kan ik dus niet verifiëren.
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2012, 03:13   #97
mark3
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2011
Berichten: 8
Ok. Dank je wel. Ik denk wel dat het redelijk te schatten valt, door een ander dan. Bij mezelf waren na de FUT er een stuk meer double/triples dan singles. Ik weet overigens niet hoe FUT in dit opzicht anders is dan FUE of HSI.
__________________
Behandelingen:
07-2001: FUT (1500 grafts, LA in Haarlem, Dr. Villnow)
mark3 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2012, 16:40   #98
maaikeh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rolex_1978 Bekijk bericht
Hi mensen,

Ik hoorde op de radio een reclame over DHI van Lasercompany. Heeft iemand hier ook van gehoord of weet iemand hier meer van? Ik moet eerlijk toegeven me er nog niet erg in verdiept te hebben.

Ze zeggen een betere versie van FUE en FUT te hebben ontwikkeld, operatie die minder lang duurt dan de huidige FUT en FUE methode met resultaat waar je binnen de korste keren weer aan het werk.

Iemand?
hallo Anthonie

Ben zelf (vrouw) ook bij laser company geweest. Door een ziekte is een deel van mijn haar uitgevallen.
Eigenlijk sta ik er kritisch tegenover. Maar was toch maar gegaan. Kreeg eerst een prettig intake gesprek. Toen ik de naam van mijn ziekte noemde, werd gelijk de arts erbij gehaald en hij vertelde, dat hij eerst kosteloos een proef behandeling wil doen. Dit vanwege opvlamming ziekte. Dit is dus gebeurd 2 dagen later. Kreeg duidelijk uitleg van arts. Door opvlamming van mijn ziekte ga ik niet door met de behandeling, maar wil ik wel een pluim uitdelen aan het team van Laser Company.
succes met je beslissing.
Groet
maaikeh is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2012, 22:53   #99
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Maaikeh, mag ik vragen hoe jij op Haarweb terecht bent gekomen?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2012, 11:38   #100
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maaikeh Bekijk bericht
hallo Anthonie

Ben zelf (vrouw) ook bij laser company geweest. Door een ziekte is een deel van mijn haar uitgevallen.
Eigenlijk sta ik er kritisch tegenover. Maar was toch maar gegaan. Kreeg eerst een prettig intake gesprek. Toen ik de naam van mijn ziekte noemde, werd gelijk de arts erbij gehaald en hij vertelde, dat hij eerst kosteloos een proef behandeling wil doen. Dit vanwege opvlamming ziekte. Dit is dus gebeurd 2 dagen later. Kreeg duidelijk uitleg van arts. Door opvlamming van mijn ziekte ga ik niet door met de behandeling, maar wil ik wel een pluim uitdelen aan het team van Laser Company.
succes met je beslissing.
Groet
Nou jij hebt ook de pluim van het jaar gewonnen hoor om dit even te melden.
De pluim van de beste reclame maakster be proud on it!
We zijn trots op je fijne dag nog
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2012, 13:14   #101
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maaikeh Bekijk bericht
hallo Anthonie

Ben zelf (vrouw) ook bij laser company geweest. Door een ziekte is een deel van mijn haar uitgevallen.
Eigenlijk sta ik er kritisch tegenover. Maar was toch maar gegaan. Kreeg eerst een prettig intake gesprek. Toen ik de naam van mijn ziekte noemde, werd gelijk de arts erbij gehaald en hij vertelde, dat hij eerst kosteloos een proef behandeling wil doen. Dit vanwege opvlamming ziekte. Dit is dus gebeurd 2 dagen later. Kreeg duidelijk uitleg van arts. Door opvlamming van mijn ziekte ga ik niet door met de behandeling, maar wil ik wel een pluim uitdelen aan het team van Laser Company.
succes met je beslissing.
Groet
Welke ziekte heb je dan?
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2012, 08:25   #102
franky076
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 1
reviews

Ik vind het wel vreemd dat sinds LC hier in Nederland de DHI methode toepast er niemand is die ons de ervaring kan delen wat het resultaat is van deze kliniek.
Op hun website staan nergens foto's en reviews van hun klanten.
Als je op de link 'ervaring' klikt, krijg je een foutmelding.
Geen goede reclame dus.
Is er dan echt niemand die al geweest is?
franky076 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2012, 10:54   #103
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Kan iemand die reactie van Maaikeh even verwijderen? Straks gaan mensen denken dat het echte reviews zijn.

In mijn ogen faalt LaserCompany in elk opzicht. Ze kunnen onze vragen niet correct beantwoorden, laten geen resultaten zien en komen hier ook nog eens met spam-verhalen.. En om nog even te benadrukken dat ze niet succesvol zijn hebben ze voor de 2e keer een actie op Groupon..Shame on you
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2012, 14:31   #104
Nick1976
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2012
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Kan iemand die reactie van Maaikeh even verwijderen? Straks gaan mensen denken dat het echte reviews zijn.

In mijn ogen faalt LaserCompany in elk opzicht. Ze kunnen onze vragen niet correct beantwoorden, laten geen resultaten zien en komen hier ook nog eens met spam-verhalen.. En om nog even te benadrukken dat ze niet succesvol zijn hebben ze voor de 2e keer een actie op Groupon..Shame on you
Het lijkt er veel op dat dit bedrijf amper weet waar ze mee bezig zijn. Ze ronselen klanten en laten dan een arts overvliegen uit Griekenland. Lijkt meer op provisie jagen in plaats van en serieuze haartransplantatie kliniek.
Nick1976 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2012, 15:46   #105
gerardo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Berichten: 24
Vreemd dat er geen reakties meer komen. Zo weinig ervaringen met laser?
gerardo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
dhi, haartransplantatie, lasercompany


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.