Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 maart 2021, 23:34   #166
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Foto van 15 juli dus dus 8 maanden na HT op een werkdag. Regime als ik mijn haren doe = Douchen met shampoo en conditioner > droogfohnen > beetje haarlak/zeezoutspray en weer fohnen.

Vond dit een mooie foto dus wilde hem toch nog delen
We zijn inmiddels best wat maanden verder. Hoe gaat het nu ermee ?
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2022, 22:34   #167
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Ben wel benieuwd hoe het nu gaat eigenlijk.

Was trouwens wel nieuwsgierig naar de resultaten van een aantal bekende Nederlanders bij Transhair omdat hier naar wordt gerefereerd.

Het resultaat van Kaz Paul is inderdaad niet al te best maar ik vind het resultaat van Yvar de Groot behoorlijk goed eigenlijk (hij kwam van een Norwood 6).

De resultaten van Giel de Winter, de broertjes Mulder, Jamie Trenité en recent ook Rintje Ritsma vind ik ook zeer goed geslaagd.

Toch wel leuk om te vermelden omdat er best wat negativiteit is omtrent Transhair op dit forum.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2022, 13:36   #168
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Nee, nee en nog eens nee.
Neem nou geen FUT .

Ik heb er twee gehad.
Dat is een herstelperiode van 6 maanden plus.
Als het überhaupt al hersteld.
Het kan zijn dat het gevoel nooit meer wordt zoals het was (zoals bij mij).
Vroeg of laat gaat het litteken stretchen en dat is dat zogenaamde potloodstreepje (want zo verkopen ze dat bij Transhair) ineens een dikke viltstift. Daarnaast zijn de dichtheden bij Transhair nooit hoger dan 35 grafts/cm2. dat is de helft (of lager) van wat er oorspronkelijk heeft gestaan.


Het niet scheren is voor het ontvangstgebied funest.
Zij kunnen zo nooit bepalen hoe de haarwortels onder de huid staan en bij de aansluiting met het bestaande haar dus onherstelbare schade aanrichten.

Vraag in ieder geval om gedeeltelijk scheren.
Dit kan overigens bij een FUE ook. Alleen de achterkant scheren en een klein stukje bij de aansluiting op de inhammen.

Oh ja....een herstelbehandeling is iets wat je niet wilt hebben

Klopt precies. ik heb ook 2x Fut gehad bij transhair. het litteken is enorm gaan stretchen waardoor die veel breder is geworden dan het beloofde potloodstreepje.

dat je bij een salesman op consult gaat ipv iemand net medisch verstand was wel te merken. als je daar bent word er onderhandeld. daarbij gaat het puur om de verkoop.

bij mij is heel weinig haar gezet. was niet tevreden met het eerste resultaat dus terug gegaan en met mooie praatjes overgehaald om verder te laten verdichten. 2de keer om te laten verdichten had ik net zo goed niet kunnen doen want je keek er bij het eindresultaat nog net zo hard doorheen.

ik lees op google reviews dat ze nu nog steeds FUT behandelingen doen bij transhair. op zich moet een kliniek dat voor hun eigen weten wat ze aanbieden maar maak de klant dan bv niet wijs dat het litteken maar een dun potloodstreepje word.
hairry is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.