Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 december 2018, 14:37   #31
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Ik heb jaren geleden een FUE laten doen op mijn FUT litteken in Veldhoven.

Mooie praatjes, veel voor betaald maar het resultaat was heel erg slecht. Totaal mislukt toen.
Ik heb toen wel een compensatie bedrag gekregen om een MHP te laten doen Bij BCN wat de perfecte oplossing voor me was.

Voor de rest kan ik niet oordelen over Veldhoven.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2018, 09:48   #32
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Hoi Jerry36,

Echt klote om te lezen dat je resultaat zo tegen valt, en begrijpelijk dat je hier heel erg van baalt! De foto s die je plaatst lijken niet op een eind resultaat, veel krullerig haar, forse roodheid en lage dekking. Of dit daadwerkelijk jou eindresultaat is weet ik natuurlijk niet, maar als dit zo is dan vind ik dat je recht van spreken hebt en zeker dat je recht op herstel hebt. Mocht Veldhoven inderdaad foto s hebben van een goed eind resultaat bij jou dan kun je toch zeggen dat ze deze in dit topic van jou mogen plaatsen? Dan zou je jou stelling aantoonbaar hebben op Haarweb, lijkt mij in ieder geval sterk. En andersom indien dit nietde foto s van je eindresultaat zijn dan zou dit eerlijker zijn tegenover Veldhoven.


Groet Mark r32
Je begrijpt heel goed wat hier gebeurd. Er zijn foto`s geplaats van waarschijnlijk enkele maanden na de behandeling om een compleet ander beeld te geven. Er zijn veel onvolgroeide haren te zien en roodheid wat absoluut niet strookt met het eindresultaat. Als jullie de eindresultaat foto`s zien dan zullen vele hier zeggen dat het er helemaal niet zo slecht uit ziet. Dat wil niet zeggen dat het een top resultaat is vandaar dat wij dit ook graag willen verbeteren omdat dit wel is afgesproken met de klant.

Wij denken een goed aanbod te doen omdat wij achter ons product staan. De klant ontvangt het resultaat van een haartransplantatie zoals is afgesproken. Hier worden vooraf ook afspraken over gemaakt op papier. Het is altijd mogelijk dat het herstel bij operaties anders verloopt dan van tevoren wordt verwacht. Hiervoor kunnen wij als kliniek verantwoordelijk zijn, ook de klant zelf, maar ook kan het lichaam anders reageren dan verwacht. Deze onverwachte risico`s zijn dan ook afgedekt in de vorm van een herstelbehandeling.

Laatst gewijzigd door transplantaatje; 27 december 2018 om 09:53
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2019, 18:37   #33
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Niet best zwartmakerij door een klant of een kliniek die zijn handen in onschuld wast en een klant afvalt?? Wat zal.het zijn. Een Turkse klinek was al afgebrand ieder geval.

Topicstarter kom met bewijs of eerlijke foto's anders is het zwartmakerij neem aan dat je die wel hebt dan toch??

Angerlo laat je niet uit de tent lokken daar willen ze alleen maar. Als er een Turkse kliniek een gratis herstel behandeling aanbiedt wordt er moord en brand geschreeuwd nu is het een prima oplossing als een nl kliniek dat doet wat het natuurlijk ook is

Laatst gewijzigd door don1987; 1 januari 2019 om 18:51
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2019, 14:15   #34
Jerry36
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2015
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje Bekijk bericht
Je begrijpt heel goed wat hier gebeurd. Er zijn foto`s geplaats van waarschijnlijk enkele maanden na de behandeling om een compleet ander beeld te geven. Er zijn veel onvolgroeide haren te zien en roodheid wat absoluut niet strookt met het eindresultaat. Als jullie de eindresultaat foto`s zien dan zullen vele hier zeggen dat het er helemaal niet zo slecht uit ziet. Dat wil niet zeggen dat het een top resultaat is vandaar dat wij dit ook graag willen verbeteren omdat dit wel is afgesproken met de klant.

Wij denken een goed aanbod te doen omdat wij achter ons product staan. De klant ontvangt het resultaat van een haartransplantatie zoals is afgesproken. Hier worden vooraf ook afspraken over gemaakt op papier. Het is altijd mogelijk dat het herstel bij operaties anders verloopt dan van tevoren wordt verwacht. Hiervoor kunnen wij als kliniek verantwoordelijk zijn, ook de klant zelf, maar ook kan het lichaam anders reageren dan verwacht. Deze onverwachte risico`s zijn dan ook afgedekt in de vorm van een herstelbehandeling.

Het wordt nogal beschamend. Ik weet nu wie je bent maar je gaat wel erg ver om je eigen klanten in diskrediet te brengen om je reputatie maar te redden. Je bent erg gretig om me maar als leugenaar en als gefrustreerde geldwolf neer te zetten (ik las dat er ook in). Nou ja, gefrustreerd ben ik zeker...Ik denk alleen niet dat ik die strategie had gekozen als in in jouw schoenen stond...



Die foto's waren van 18 oktober, meer dan anderhalf jaar na de operatie. Dat dit het eindresultaat was had je kunnen weten als je 'intern en zorgvuldig' overleg had gepleegd met Malous, niet dat ze van haar stoel af kwam tijdens dat consult maar toch.. .

Je zit dus je eigen product keihard af te zeiken. Ik weet niet hoe het komt dat het een rode gloed heeft, misschien door de verlichting binnenshuis. Ik heb een foto van buiten maar toegevoegd.

Wat ik verontrustend vind zijn de PM's die ik kreeg, kennelijk zijn er meer verhalen zoals de mijne betreffende Veldhoven. Als ik dit van te voren had geweten had ik mogelijk een andere keuze kunnen maken. Dat is toch de functie van een forum?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_6113 (1).jpg‎ (80,3 KB, 296x gelezen)
Jerry36 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2019, 14:57   #35
Hopsaflopsa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2016
Berichten: 101
Geslacht:
Ik snap het wel... zelf heb ik ook een tegenvallende HT achter de rug. Dat was toen in Rotterdam. Ben toen ook boos geworden maar heb helemaal geen compensatie gehad(of aanbieding voor herstel). Het vertrouwen is idd weg en daarom zou ik zelf ook nooit meer een HT doen. Gelukkig werken de gebruikelijke medicijnen prima....(was ik eerst ook huiverig voor maar ben blij dat ik die keus heb gemaakt) Ik heb dun haar van mezelf dus dan heeft een HT weinig zin denk ik... maar dat vertellen ze er niet bij.

Laatst gewijzigd door Hopsaflopsa; 14 januari 2019 om 13:54 Reden: naam van kliniek weet ik niet meer zeker.... dus heb ik weggehaald...
Hopsaflopsa is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2019, 15:15   #36
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Beste Jerry,

Wij blijven het vreemd vinden dat jou foto`s afwijken van onze foto`s. Als je ons toestemming geeft plaatsen we hier graag onherkenbaar je eindresultaat foto`s zodat iedereen ook kan zien waarom wij hier op reageren.

Laatst gewijzigd door transplantaatje; 11 januari 2019 om 15:30
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2019, 17:12   #37
krulhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2013
Berichten: 117
Geslacht:
Zal ik die van mij dan ook gaan plaatsen, of kom je nog met een compensatie?





Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje Bekijk bericht
Beste Jerry,

Wij blijven het vreemd vinden dat jou foto`s afwijken van onze foto`s. Als je ons toestemming geeft plaatsen we hier graag onherkenbaar je eindresultaat foto`s zodat iedereen ook kan zien waarom wij hier op reageren.
krulhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2019, 19:46   #38
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Waarom niet naar Turkije ?

- geen medisch personeel
- leeggeroofde donorgebieden
- gebrekkige communicatie
- korte termijn visie
- oplichterij met zogenaamde wondermiddeltjes

ik kan zo nog wel even doorgaan.

Mooi dat jij een goed resultaat hebt, want dat heb je, maar om nu meteen over Esteworld te roepen dat het geweldig is.....

Nederlandse en Belgische klinieken presteren doorgaans beter, slopen geen donorgebieden en zijn betrouwbaarder.
Ik kan op basis van mijn eigen ervaring bij Esteworld zeggen dat:

- het tussenresultaat al mooi is (zit op 6 maanden);
- mijn donorgebied mooi is hersteld;
- er een NL-sprekende hostess met mij mee liep de hele dag (rest sprak Engels)
- mij werd aangeraden minox + superhaarformule te gebruiken (niet van kliniek zelf dus);
- korte termijn visie niet aan de orde is. Er werd juist met mij mee gedacht aan een resultaat wat het beste zou zijn voor de lange termijn (deze later natuurlijk ook blijken).

Dus, eigenlijk alles wat jij beweert over Turkse klinieken heb ik anders ervaren. Dat jij een voorkeur voor NL klinieken hebt is natuurlijk prima. Waar ik wel benieuwd naar ben, vanwaar je afkeer tegen Turkse klinieken? Op basis van wat slechte verhalen? Die lees ik dus ook over klinieken uit NL Is het niet zo dat een resultaat helaas ook wel eens kan tegenvallen? Ongeacht naar welke kliniek je gaat. Benieuwd naar je reactie!
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2019, 19:47   #39
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
On topic: dit resultaat is wel echt bizar slecht ja, sorry voor jou Jerry!
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2019, 17:55   #40
majesteit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 september 2018
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Hoi Jerry36,

Echt klote om te lezen dat je resultaat zo tegen valt, en begrijpelijk dat je hier heel erg van baalt! De foto s die je plaatst lijken niet op een eind resultaat, veel krullerig haar, forse roodheid en lage dekking. Of dit daadwerkelijk jou eindresultaat is weet ik natuurlijk niet, maar als dit zo is dan vind ik dat je recht van spreken hebt en zeker dat je recht op herstel hebt. Mocht Veldhoven inderdaad foto s hebben van een goed eind resultaat bij jou dan kun je toch zeggen dat ze deze in dit topic van jou mogen plaatsen? Dan zou je jou stelling aantoonbaar hebben op Haarweb, lijkt mij in ieder geval sterk. En andersom indien dit nietde foto s van je eindresultaat zijn dan zou dit eerlijker zijn tegenover Veldhoven.


Als het deze foto s echt het eind resultaat zijn en het voorstel van Veldhoven daadwerkelijk 500 grafts is, dan is dit echt een erg slecht resultaat en inderdaad een slechte oplossing. Daar zou ook ik zelf ook nooit akkoord mee gegaan zijn. Denk dat het eerlijk zou zijn als ze de volledige behandeling van 2100 graft over zouden doen (je bent immers een hoop goede grafts kwijt die nooit meer terug komen!). Met minder zou ik niet akkoord gaan. Ik meen verder te lezen in de post van Transplantaatje dat ze dit probeem netjes op willen lossen. Doen ze dat niet dan kan je dit topic gewoon actiefhouden zodat het eens in de zoveel tijd steeds omhoog komt, dan zullen er zeker mensen zijn (zoals ik) die erop blijven reageren totdat dit probleem netjes opgelost is.

Natuurlijk heeft elke kliniek mindere resultaten, iedere uitgang positie is anders qua Multi grafts , en haarstructuren en kleuren verschillen veel en hebben zeer veel invloed op het eindresultaat. Omdat Veldhoven veel goede resultaten laat zien op Haarweb, denk ik zelf dat je bij Veldhoven net zulke goede kansen qua resultaat bij een herstel HT hebt, als bij de andere goed aangeschreven klinieken. Denk dan ook dat het slim is om nog eens face to face te gaan praten met ze met de intentie om samen voor een oplossing te zorgen.


Hoop dat het uiteindelijk toch nog goed komt en houd ons op de hoogte, veel sterkte kerel!!

Groet Mark r32
Goede post. Eens. Onderling samen een oplossing zoeken
majesteit is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2019, 18:19   #41
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hopsaflopsa Bekijk bericht
Ik snap het wel... zelf heb ik ook een tegenvallende HT achter de rug. Dat was toen bij Transhair in Rotterdam. Ben toen ook boos geworden maar heb helemaal geen compensatie gehad(of aanbieding voor herstel). Het vertrouwen is idd weg en daarom zou ik zelf ook nooit meer een HT doen. Gelukkig werken de gebruikelijke medicijnen prima....(was ik eerst ook huiverig voor maar ben blij dat ik die keus heb gemaakt) Ik heb dun haar van mezelf dus dan heeft een HT weinig zin denk ik... maar dat vertellen ze er niet bij.
Trainshair behandeld toch alleen in vlijmen?
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2019, 20:49   #42
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi Jerry36,

Zou akkoord geven op de vraag van transplantaatje of ze hun foto s plaatsen mogen(uiteraard zo bewerkt dat je gezicht niet herkenbaar is).

Wanneer je dit niet doet is het voor de andere haarwebmembers (die je wellicht alleen maar willen helpen) erg moeilijk te beoordelen.

De laatste foto die je stuurt ziet er ook niet goed uit dat is helaas een feit. Dat de foto in erg lichte omstandigheden genomen is, is waar maar ook dan moet het resultaat een (veel) grotere dichtheid laten zien.

Als de foto s van jou van Veldhoven hier geplaatst worden en ze blijken (concluderend uit wat jij schrijft) tegen te vallen, dan gaan ze jou helpen. Dat kan bijna niet anders. Haarweb is waar zo goed als iedereen kijkt voordat hij begint aan een HT, slechte reclame vinden de klinieken niet leuk!

Uiteraard geld ook het tegenovergestelde, als Veldhoven kliniek zich door foto s van hun zich hier kunnen verweren.

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2019, 22:03   #43
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Kliniek had toch al aangeboden te gaan helpen zonder bijkomende kosten?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2019, 12:21   #44
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Kliniek had toch al aangeboden te gaan helpen zonder bijkomende kosten?
Dat had ik ook al gelezen....Ik begrijp Jerry dan ook niet.


Ik zou de oplossing met twee handen aangrijpen.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2019, 12:25   #45
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arno1990 Bekijk bericht
Ik kan op basis van mijn eigen ervaring bij Esteworld zeggen dat:

- het tussenresultaat al mooi is (zit op 6 maanden);
- mijn donorgebied mooi is hersteld;
- er een NL-sprekende hostess met mij mee liep de hele dag (rest sprak Engels)
- mij werd aangeraden minox + superhaarformule te gebruiken (niet van kliniek zelf dus);
- korte termijn visie niet aan de orde is. Er werd juist met mij mee gedacht aan een resultaat wat het beste zou zijn voor de lange termijn (deze later natuurlijk ook blijken).

Dus, eigenlijk alles wat jij beweert over Turkse klinieken heb ik anders ervaren. Dat jij een voorkeur voor NL klinieken hebt is natuurlijk prima. Waar ik wel benieuwd naar ben, vanwaar je afkeer tegen Turkse klinieken? Op basis van wat slechte verhalen? Die lees ik dus ook over klinieken uit NL Is het niet zo dat een resultaat helaas ook wel eens kan tegenvallen? Ongeacht naar welke kliniek je gaat. Benieuwd naar je reactie!
Dan kan ik je alleen maar feliciteren en qua donorgebied alleen maar melden dat je tot de gelukkigen behoort.

Zoals ik mijn post schrijf, zie ik veel verwoeste donorgebieden voorbij komen en onnatuurlijke rechte haarlijnen.

Verder heb ik iets tegen tussenhandelaren.
Het verdienmodel van dat soort bureaus is volume.


Je bent dan niet meer dan een nummer dat op basis van commissie "iets" heeft opgeleverd.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1

Laatst gewijzigd door HairCoach; 14 januari 2019 om 15:16
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.